فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۶۶۶۴
انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۱

ریزش معدن طبس تا کنون ۴ کشته و ۴ ناپدید داشته است

عصر ایران
کار گروه امداد و نجات در معدن زغال سنگ طبس ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که به طور قطعی چند نفر در این حادثه گرفتار شده‌اند.

فارس: رئیس اداره نظارت دفتر نظارت و بهره‌برداری معاونت معدنی وزارت صنعت گفت: در حادثه ریزش معدن زغال سنگ طبس تاکنون 4 نفر کشته و 4 نفر نیز ناپدید شده‌اند.

وحید عابدین‌زاده با اشاره به ریزش معدن زغال سنگ طبس اظهار داشت: تعداد نیروی کار این معدن 40 نفر بوده است که حادثه ریزش معدن تاکنون 4 کشته و ناپدید شدن 4 نفر را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: کار گروه امداد و نجات در معدن زغال سنگ طبس ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که به طور قطعی چند نفر در این حادثه گرفتار شده‌اند.

عابدین زاده ادامه داد: شرکت آروین‌نوین بهره‌بردار معدن زغال سنگ طبس است و این معدن با نام «معدن یال‌شمالی مهندس راطبی» در زمینه استخراج زغال سنگ فعال است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ریزش معدن ، طبس ، زغال سنگ
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا