فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۴۲۸۰
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۱

"من پدر هستم" در پاسخ به "من مادر هستم"؟!

عصر ایران
الف.راستگو

alef_rastgoo@yahoo.com

چند روز پیش برنامه هفت را دیدیم و تازه معنای مجسمه بودن را متوجه شدیم؛ رسایی و جلیلی لودر را برداشته و تخته گاز در حال رد شدن از روی فریدون جیرانی و فیلمش بودند و موسوی (تهیه کننده فیلم "من مادر هستم") تا خواست پاسخ آنها را بدهد یکهو بصورت خیلی خودجوش تلفنش قطع شد!

بعدش هم به دلیل اینکه دست اندرکاران برنامه هفت احساس کردند دیر وقت است و نباید ساعت یک و دو نصفه شب به کسی زنگ زد، کلاً بیخیال گرفتن دوباره شماره موسوی شدند!

من مادر هستم

در این برنامه مجری برنامه هفت (گبرلو) و جلیلی پنج شش دقیقه ای را بصورت همزمان با هم صحبت کردند! که احتمالا ثبت رکوردی در کتاب گینس خواهد شد و برای اولین بار در عالم خلقت هستی می باشد که دو نفر در یک برنامه زنده تلویزیونی بیش از 5 دقیقه همزمان با هم حرف می زنند؛ به طوریکه بیننده متوجه صحبت های هیچکدام نشود!

مجری هی می گفت در مورد فیلم اظهار نظر کن و جلیلی هم در مورد دادن 400ساعت آنتن زنده به جیرانی صحبت می کرد! آخر سر هم مجری بعد از  هزار بار معذرت خواهی بالاخره رضایت داد تلفن ایشان را قطع کند!

سؤال اساسی:
به نظر شما چرا این روزها آقای رسایی صبح تا شب در تلویزیون تشریف دارند؟! یک روز در برنامه "دیروز امروز فردا" و روز بعدش در برنامه هفت؟! هر دو هم برنامه های زنده تلویزیونی!! و از طرف دیگر صدا و سیما صحبت های رئیس مجلس را پخش زنده نمی کند؟!

یادآوری:
روابط عمومی مجلس در خصوص خودداری صدا و سیما از پخش زنده نشست خبری رئیس مجلس گفت: "صداوسیما از دایره اعتدال و انصاف خارج شده‌ است."

نتیجه گیری:
صدا و سیما چندی پیش از استوانه(!) اعتدال خارج شده بود و امروز از دایره اش! امیدواریم فردا پس فردا از ذوزنقه اعتدال خارج نشود!

ضرغامی: این عدالت که گفتی یعنی چه؟

 جایزه می دهیم!
در همین راستا جایزه بهترین مدیریت یک بحث بهصورت صد در صد عادلانه را که پیش از این در اختیار "یامین پور" بود؛ به استاد بزرگ محمود گبرلو داده می شود؛ یادآوری می شود نامبرده در طول برنامه کلاً این شکلی بود:    :| و بصورت بسیار عادلانه زمان را بین موافقان و مخالفان فیلم تقسیم بندی کرد! یک چیزی تو مایه های یک به نود و نه!!

همچنین جایزه مجسمه بودن در طی یک برنامه تلویزیونی که پیش از این در دستان رضا پورحسین (مجری مناظره ها) بود به استاد بزرگ محمود گبرلو داده می شود. نامبرده بسیار زیرپوستی و هنرمندانه نقش یک مجسمه را در طول گفتگو ایفا کرده بود.

جلیلی: چرا به جیرانی 400 ساعت برنامه زنده تلویزیونی دادین؟!

گبرلو:  :|

رسایی: آخه این چه فیلمیه؟! باید چهارتا دیالوگی که من میگم به فیلم اضافه بشه!

گبرلو:  :|

تلفن موسوی قطع می شود!

گبرلو: :|

 در پایان شنیده می شود برخی قصد دارند پاسخ فیلم "من مادر هستم" را بصورت "فرهنگی" بدهند!  و فیلمی با  عنوان "من پدر هستم!" بسازند!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند این شهر خنک ایران مقصد محبوب گردشگران تابستانی شد(+عکس) ترامپ: ایران آماده امتیاز دادن بود، سنا کار را سخت کرد برج تلویزیونی ژیژکف؛ یکی از جالب ترین ها در جهان / سکوی پرتاب موشک نیست! (+تصاویر) آپارتمان مسکونی والا؛ معماری جالب هندسی در قم (+عکس) تصویری از پسر ناصرالدین شاه با لباس سنتی قاجاری اگر این داروها را می‌خورید، مراقب آفتاب باشید