فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۴۸۶
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۱

قطع بلوتوث گوشی‌ها در ایستگاه‌های مترو


فارس: بلوتوث تلفن‌های همراه شهروندان تهرانی در ایستگاه‌های مترو قطع می‌شود.

با اختلال در فرکانس‌های مربوط به بلوتوث گوشی‌‌ها، شرکت مترو تهران اقدام به انتشار بلوتوث‌های فرهنگی تبلیغاتی در محیط مترو خواهد کرد.

این اقدام فرهنگی مترو در حالی صورت می‌گیرد که طی چند سال اخیر انتشار بلوتوث‌های غیراخلاقی در مترو زیاد شده است.

در فاز اول این پروژه چند ایستگاه پرتردد مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

در حال حاضر کار این پروژه هنوز آغاز نشده و به زودی توسط یک شرکت خصوصی شروع می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم