فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۴۴۴
انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۱

سازمان منطقه آزاد کیش برتر شد

سازمان منطقه آزاد کیش برتر شد
ایرج شرف زاده سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم حضور داشت و تندیس برتر این سمپوزیوم را دریافت کرد.


در مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین روابط عمومی های ایران، سازمان منطقه آزاد کیش حایز رتبه برتر شد.
 
در این مراسم، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در بخش مدیریت راهبردی رتبه برتر را کسب کرد.
 
ایرج شرف زاده سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم حضور داشت و تندیس برتر این سمپوزیوم را دریافت کرد.
 
هشتمین سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین روابط عمومی های ایران که روز یکم آبان ماه جاری در مرکز همایش های صدا و سیما با موضوع  روابط عمومی، استانداردسازی و حرفه ای گرایی آغاز به کار کرد ،روز گذشته (دوم ابان ماه ) با معرفی روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / اولین دوربین تلویزیونی آلمان در ورزشگاه برلین؛ عجیب و نامتعارف خودروساز تحت حمایت عربستان ۱۸ درصد از نیروهایش را تعدیل کرد کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان