فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۱۲۵
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۱

دانشجویان انصرافی ثبت نام می‌شوند

باشگاه خبرنگاران: دانشجویان انصرافی که معدل آنها بالاتر از 15بوده در سال تحصیلی جدید ثبت نام می‌شوند.

بذرافشان، مدیرکل امور دانشجویان داخل گفت:‌ در خصوص دانشجویان انصرافی هنوز درخواست ثبت نام آنها و شرایط ثبت نام را اعلام نکرده‌ایم.
 
وی افزود:‌ در ابتدا قرار بوده که تا 15شهریور مهلت ثبت نام انصرافی‌ها تمدید شود و قرار بود که ثبت نام آنها از مهر آغاز شود اما مشاهده شد که در میان متقاضیان از سال 1349 نیز داوطلب داشته‌ایم. علي رغم اینکه قرار بود از سال 1354 به بعد متقاضیان ثبت نام کنند.
 
بذر افشان تصریح کرد:‌ با وجود این تعداد متقاضی قطعا تطبیق واحدها صورت نگرفته و دانشجویان به مهر ماه نمی‌رسند، بنابراین تصمیم گرفته شد که متقاضیانی که معدل آنها بالاتر از 15 بوده که هم مشکل مشروطی و هم مشکل تطبیق واحدها را ندارند ثبت نام شده و مشغول به تحصیل شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی حقیقتی جالب درباره عطسه که سال ها اشتباه می دانستیم اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد