فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۴۹۵۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۴۹۵۳
انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۱

مراسم افتتاحیه المپیک لندن (گزارش تصویری)

عصر ایران
مراسم افتتاحیه المپیک 2012لندن ساعاتی پیش در استادیوم المپیک این شهر با حضور ورزشکاران سراسر جهان و مقامات و رهبران سیاسی از چهار گوشه دنیا برگزار شد . این مراسم بیش از 4 ساعت به طول انجامید. بر اساس تخمین ها بیش از 4 میلیارد نفر از مردم جهان این مراسم را به طور مستقیم تماشا کردند.

















































پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: المپیک لندن ، 2012 ، لندن
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۶۲
غیر قابل انتشار: ۱۵
نسل سوخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
12
411
البته یادتون رفت اعلام کنید که مردم ایران نیز جزو این 4 میلیارد نفر بودند که بصورت زنده زنده این مراسم را شاهد بودند!!!
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
9
467
یادتونه دکتر مهندس علی ابادی گفته بود ما هم میتوانیم میزبان المپیک باشیم یادتونه؟
مهندس علی ابادی:we can be mizban of olampic
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
38
262
خدای من چیکار کردن...واقعا محشره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
14
431
اونوقت می گن چرا ماهواره نگاه می کنین. خوب ما هم می خوایم کامل این مراسم رو ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
12
406
شبكه 3 كه اصلا به روي خودش نياورد!
اما ما كامل ديديم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
25
172
خیلی زیبا بود
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
150
165
خيلي جالب نبود المپيك 2008 چين خيلي زيباتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
574
100
همه را دیدم واقعا مشمئز کننده بود. خیلی بد بود. فرهنگ خودشون که پر از کثافت بازی و لاابلی گری بوده و هست به دنیا نشون دادند.خشونت و هوس بازی محوریت بود.
وقیح ترین قسمتش عشق بازی دختر و پسر بود. اخه این چیه که بهش افتخار می کنید. حالا مخترعwww آقای لی قابل معرفی بود خوب بود.
رو هم رفته خیلی بد بود. حق با نامزد ریاست جمهوری امریکاست گه گفته بود انگلیسی ها نمیتونن.
ایکاش کمی از چینی ها یاد می گرفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
399
102
بدبختها اونقدر توي بحران اقتصادي غوطه ور شدند كه گاو و گوسفنداشون توي زمين ورزشگاه به چرا مي برند
مصطفي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
15
455
ما هم از شبكه 1 فيض برديم البته در اخبار ساعت 9 سيما
آقاي فلاح گزارش مفصلي!! از افتتاحيه پخش كرد. كه شامل گفتگو با كسبه ي خيابانهاي اطراف مي شد كه از وضع بد اقتصادي گلايه مي كردند!!!
حالا اين تصاويري كه شما نشون داديد واقعين يا نه نمي دونم!! ما كه چيزي نديديم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
22
544
خاک بر سر صدا و سیما کنند که با وجود خریداری حق پخش المپیک، دیشب فقط حدود یکساعت از مراسم را گزینشی پخش کرد. حالا ما که بدلائلی ماهواره نداریم باید دنبال خرید DVD افتتاحیه المپیک در بازار باشیم! و یا از اینترنت دانلود کنیم. آخه اینم شد تلویزیون ملی! مگه تو مراسم المپیک صحنه های پورنو نشون میدن! که اینجوری به شعور مردم توهین میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
16
415
ضمن تشکر از عصر ایران: واقعا چرا ما غیر از اون 4 میلیارد نفری هستیم که افتتاحیه رو به صورت مسقیم مشاهده نمودند؟!!!!!
ناشناس
Finland
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
57
241
موفق باشید ورزشکارن وطنم ایران
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی