فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۱۰۱
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۱

برداشت 5 میلیارد دلاری دولت از صندوق توسعه ملي

عصر ایران
نماینده مردم بجنورد در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه صندوق توسعه ملی، محلي برای تامين اعتبارات مورد نياز توسعه اقتصادي کشور و منبعي متعلق به بخش خصوصی و غیردولتی است، اظهار داشت: متأسفانه خبردار شده‌ایم که دولت طی روز‌های گذشته حدود پنج میلیارد دلار بر خلاف قانون از محل این صندوق برداشت کرده است.
ایلنا - موسی الرضا ثروتی از برداشت پنج میلیارد دلاري دولت از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد كه اين امر بر خلاف اساسنامه صندوق است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه صندوق توسعه ملی، محلي برای تامين اعتبارات مورد نياز توسعه اقتصادي کشور و منبعي متعلق به بخش خصوصی و غیردولتی است، اظهار داشت: متأسفانه خبردار شده‌ایم که دولت طی روز‌های گذشته حدود پنج میلیارد دلار بر خلاف قانون از محل این صندوق برداشت کرده است.

این نماینده مجلس نهم، برکناری قربانی و انتصاب فرزین بر صندوق توسعه ملی با حفظ سمت را غیرطبیعی خواند و گفت: قربانی، رئیس سابق هیأت عامل صندوق توسعه ملي، تنها از زمان تأسیس این صندوق تا چند روز گذشته عملکرد مطلوبی در این زمینه داشت و در این مدت صندوق را در مسیر اهداف تعیین شده هدایت کرده بود.

وی از ایجاد وقفه در اجرای اهداف صندوق در پی برکناری قربانی خبر داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان