فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۶۵۱۹
انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۱

موج گرما در هند 19 قرباني گرفت

عصر ایران
مقامات سازمان هواشناسي هند نيز اعلام كردند كه موج گرما در چند روز گذشته ادامه خواهد داشت و به افزايش دماي هوا خواهد انجاميد.
موج گرما در هند موجب شد تا 19 نفر به دليل آفتاب‌زدگي جان خود را از دست دهند.

به گزارش ايسنا مقامات محلي ايالت «اوريسا» اعلام كردند: گرما تا اواخر روز گذشته جان 19 نفر را گرفته است و احتمال افزايش آن وجود دارد.در پي افزايش موج گرما، مقامات بهداشتي هند از مردم خواستند تا از تردد غيرضروري در سطح معابر پرهيز كنند تا دچار آفتاب‌زدگي و پيامدهاي بعدي آن نشوند.

مقامات سازمان هواشناسي هند نيز اعلام كردند كه موج گرما در چند روز گذشته ادامه خواهد داشت و به افزايش دماي هوا خواهد انجاميد.

به گزارش خبرگزاري شينهوا، با وجود اينكه مدارس و كالج‌هاي هند در تعطيلات تابستاني هستند اما همچنان تعدادي زيادي از مردم براي گذران زندگي مجبور هستند در سطح شهر رفت‌وآمد داشته باشند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی هند به امارات موشک کروز مافوق صوت و ضدهوایی می فروشد این ماشین نماد طراحی کلاسیک دهه ۸۰ بود / هنوز هم در زیبایی بی رقیب است (+تصاویر) رکوردشکنی بینندگان تلویزیونی جام‌جهانی فوتبال در آمریکا نمای زیبای یک ساختمان اداری در سوئیس (+عکس) مجوز آمریکا برای معافیت صادرات نفت ایران از تحریم صادر شد بیت‌کوین درجا زد