فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۶۵۱۹
انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۱

موج گرما در هند 19 قرباني گرفت

عصر ایران
مقامات سازمان هواشناسي هند نيز اعلام كردند كه موج گرما در چند روز گذشته ادامه خواهد داشت و به افزايش دماي هوا خواهد انجاميد.
موج گرما در هند موجب شد تا 19 نفر به دليل آفتاب‌زدگي جان خود را از دست دهند.

به گزارش ايسنا مقامات محلي ايالت «اوريسا» اعلام كردند: گرما تا اواخر روز گذشته جان 19 نفر را گرفته است و احتمال افزايش آن وجود دارد.در پي افزايش موج گرما، مقامات بهداشتي هند از مردم خواستند تا از تردد غيرضروري در سطح معابر پرهيز كنند تا دچار آفتاب‌زدگي و پيامدهاي بعدي آن نشوند.

مقامات سازمان هواشناسي هند نيز اعلام كردند كه موج گرما در چند روز گذشته ادامه خواهد داشت و به افزايش دماي هوا خواهد انجاميد.

به گزارش خبرگزاري شينهوا، با وجود اينكه مدارس و كالج‌هاي هند در تعطيلات تابستاني هستند اما همچنان تعدادي زيادي از مردم براي گذران زندگي مجبور هستند در سطح شهر رفت‌وآمد داشته باشند.

ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد