فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۷۶۶
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۱

آقای مجیدی شما ابتدا یک ایرانی هستید بعد استقلالی

آقای مجیدی شما ابتدا یک ایرانی هستید بعد استقلالی
کاری به دلیل رفتن اقای مجیدی به بهانه دخترش نداریم و حتما هم همین بوده و ما در استقلال بودنشان هیچ شکی نداریم اما اقای مجیدی این کار شما یعنی شاد کردن شیخ نشینان خلیج فارس که از قدیم یک رقابت طولانی میان ایران و … میباشد .
 علی احمدنیا؛ ایران ویج - یادمان باشد قبل از اینکه هر رنگی باشیم یک ایرانی هستیم و تمام این رنگ ها بهانه ایست برای سرافرازی پرچم سه رنگ ایران عزیزمان . بدون شک همه ما دلمان برای کشورمان می تپد و سپاهان و پرسپولیس و استقلال و تراکتور بهانه ای بیش برای باهم بودن نیست . تمام اشک و فریاد ها چیزی جز افتخار برای سرزمین عزیزمان نخواهد بود.

شاید این روز ها فوتبالمان بوی پول بدهد و برخی بازیکنان به نرخ روز نان بخورند اما هرچه باشد دلشان برای ایران می تپد ( امیدواریم! ). همه این ها را گفتم تا یادمان نرود چه هستیم و برای چه تلاش میکنیم .

رقابت در داخل کشور و برای کسب مقام اولی در لیگ و جام حذفی هم درست است و هم قشنگ اما وقتی پا از مرزها فراتر میگذاریم دیگر همه یک صدا دوشا دوش هم می شویم و فریاد خود را برای موفقیت و پیروزی آن میزنیم که جزء این باشد وای به حال ما .

مگر می شود سپاهان با الاهلی عربستان بازی داشته باشد و من سنگ ابی و قرمز به سینه بزنم ؟! مگر می شود در بازی که نام کشورم در میان باشد و هزار رنگ باشم ؟!

بدون شک همه ما از رقابت سنگین میان پرسپولیس و استقلال اگاهی کامل داریم و میدانیم این دو رودخانه در کنار دوستی یک رقابت طولانی از سالیان دور دارند و خواهند داشت و نمی شود این موضوع را کتمان کرد اما من به اقای پروین احسنت میگویم با تمام سرخ بودنش برای تماشای بازی استقلال و الاتفاق عربستان به آزادی رفت تا ایرانی بودنش را ثابت کند و نشان دهد یک ایرانی میتواند با تمام سرخ بودند ابی هم باشد .

اقای مجیدی از هواداران خود خجالت بکشید که در بازی های برون مرزی با تیم های خارجی همانطور که پرچم گره میزنند دلهای خود را نیز به هم گره میزنند و یک صدا ایران و ایران میکنند .

همه ایرانی دوستان بازی پرسپولیس-الغرافه را دیدند همانطور که پرسپولیسی ها در بازی استقلال امدند این بار نوبت ابی پوشان بود برای نماینده کشورشان سوت و هورا بکشند و امدند و دمشان گرم و دلشان سبز و به حق خوب هم حمایت کردند از نماینده کشورشان اما چیزی که دل همه را درد اورد حرکت نا قشنگ! اقای مجیدی بود .

کاری به دلیل رفتن اقای مجیدی به بهانه دخترش نداریم و حتما هم همین بوده و ما در استقلال بودنشان هیچ شکی نداریم اما اقای مجیدی این کار شما یعنی شاد کردن شیخ نشینان خلیج فارس که از قدیم یک رقابت طولانی میان ایران و … میباشد .

اقای مجیدی به عنوان یک هوادار سرخ یا ابی وقتی در کشور های عربی بازی می کنید ارزوی من برای شما گل زدن بیشتر و بیشتر است دلیل بنده و امثال من این است که شما را نماینده فوتبال ایران میدانم و سرافرازی شما یعنی سرافرازی ابی و سرخ و زرد و هزاران رنگ دیگر کشورم . مگر می شود که زمانی که کریمی در المان توپ میزد دل ابی پوش شاد نباشد از اینکه هموطنش پا به توپ است و گل می زند و گل می کارد؟

اقای مجیدی زیبا این بود که به عنوان یک استقلالی اصیل از تمام ایرانیان برای ان حرکت زشت از مردم پوزش می خواستید.

اقای مجیدی تمام گلایه من از شما به این دلیل است که انتظارم از شما بیش از این ها بود هر چه باشد شما یک ایرانی هستید و در مرام ایرانی چیزی دیگر میبنیم .


برچسب ها: مجیدی ، ایرانی ، استقلالی
ارسال به دوستان
عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود