فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۲۹۴۶
انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۰

طرح هبه در شرق تهران اجرا می شود

عصر ایران
رضوانی با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای طرح هبه گفت: امیدوارم با این اقدام خداپسندانه بتوانیم اندکی از مشکلات نیازمندان را کاهش دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 از اجرای طرح هبه در روزهای پایانی سال در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مهر، غفار رضوانی با اعلام این مطلب گفت: با هدف مشارکت معنوی شهروندان مبنی بر حمایت از خانواده های بی بضاعت، مرکز خدمات اجتماعی منطقه 8 اقدام به توزیع اقلام در بین نیازمندان در قالب طرح هبه کرد.

وی افزود: با همکاری مرکز جامع رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 8 وسایل بدون استفاده شهروندان از درب منزل آنان جمع آوری و پس از تعمیر و بازسازی به  خانواده های کم بضاعت اهدا می شود.
 
رضوانی با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای طرح هبه گفت: امیدوارم با این اقدام خداپسندانه بتوانیم اندکی از مشکلات نیازمندان را کاهش دهیم.
 
وی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و جمع آوری متکدیان و افراد بی خانمان در شرق تهران افزود: این طرح به صورت شبانه روزی در سطح منطقه اجرا می شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در ادامه به تجهیز و راه اندازی مجدد سامانه کارگران فصلی اشاره کرد و گفت: کارگران ضمن مراجعه به این سامانه کارت شناسایی دریافت می کنند.

ارسال به دوستان
زیردریایی تحقیقاتی پس از کشفی بزرگ زیر یخ‌های قطب جنوب ناپدید شد گرما در چند شهر اروپا رکورد زد/ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟