فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰
کد ۲۰۱۶۷۲
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۰

فارغ‌التحصیلان سوم دبستان "مدرک" می‌گیرند

 
وزیر آموزش و پرورش از طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان خبر داد و گفت: این طرح آماده است اما ابتدا باید فضای مدارس ساماندهی شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس «توانا» اظهار داشت: این وزارتخانه به سمتی حرکت می‌کند که در آینده به سه ساله اول ابتدایی نیز مدرک خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی «طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان»، اجرا خواهد شد، گفت: امسال امکان اجرا بود اما طرح‌ها زیاد است و نمی‌توان همه طرح‌ها را با هم پیش برد.

حاجی‌بابایی افزود: در ابتدا باید ساختمان‌های آموزشی را ساماندهی کرد و ساختمان ۳ سال اول ابتدایی با ساختمان  ۳ سال دوم ابتدایی متفاوت باشد و پس از آن طرح ارائه مدرک به فارغ‌التحصیلان سوم دبستان اجرا می‌شود.

به گزارش توانا، وزارت آموزش و پرورش در تلاش است که دوره تحصیلی به ۴ دوره سه ساله تقسیم شود و پس از پایان هر سه سال، به دانش‌آموزان مدرکی داده شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر