فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۱۱۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۱۱۲
انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۱-۰۸-۱۳۹۰

این اتوبوس به درد تهران می خورد (+عکس)

 
کمپانی ولوو بزرگ‌ترین اتوبوس جهان را با طول ۲۸ متر و عرض ۶/۲ متر پرده‌برداری کرد. در طراحی این اتوبوس یک تیم از متخصصین کشور‌های مختلف و البته برزیل شرکت داشتند و تمامی مراحل ساخت آن در ریودوژانیرو انجام شده است.

 بزرگ‌ترین اتوبوس جهان توانایی جابه‌جایی ۲۵۰ نفر را دارد و در حال حاضر در ناوگان حمل‌ و نقل عمومی شهر کوریچیبا مورد استفاده قرار گرفته شده است مشکل اصلی برای کشور‌هایی که بخواهند از این اتوبوس استفاده کنند، دور زدن با آن است اما انگار برزیلی‌ها این مشکل را هم حل کرده اند!

اتوبوس
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اتوبوس ، ولوو
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
3
111
نه،برای ایران خوب نیست! اتوبوس های ایران باید 2 تیکه یا چهار تیکه باشن! این سه تیکست دو تا رو میدن آقایون یکی خانم ها،حالابیا درستش کن!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
1
33
اگر براشون جاده مخصوص بسازند آره میشه! چون معمولاً اتوبوس هایی که الان داریم همشون به در و دیوار خودشونو مالوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
87
250 نفر که سوار اتوبوسای معمولی ما میشن این ماشینه اگه بیاد توی ایران هرسری بالای 1000 نفر سوارش میشن بعد یکسالم اوراقش میکنن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
3
15
این که شد قطار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
61
ابن چه جور دنده عقب میره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
21
خيابانهاش را داريم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
46
با این حساب 250 نفر جا داره برای نشستن احتمالا ، برای ایران 250 نفر هم ایستاده میشه اگر اشتباه نکنم تقریباً 500 نفر در یک اتوبوس . بدون سه چهار نفری که بین در گیر کردن حساب کردم.
یا حق.
من و تو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
15
خداييش هم اين اتوبوس براي خيابان هاي ايران فيت فيته خيابانهايي كه ذبي درشكه چي اراكي توي اون خيابونا درشكه ميرونده حالا اتوبوسهاي بي آر تي مي رونند و اين اتوبوس جديد هم كه بهترين خيابون همين خيابونهاي تهرون خصوصا خيابوناي اراك است تازه هر طرف بلوارش را هم دو طرفه كنند بعد بهترين ديدني هاي عالم ميشود
ناشناس
Australia
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
28
اتوبوس هاي معمولي ما هم حدود 250 نفر مسافر جا بجا مي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
1
13
از اين مدل قبلا هم يكي در تهران بود. 15 سال پيش. مسير ميدان امام حسين به ميدان آزادي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
14
اتفاقا اصلا به درد تهران نمی خورد اگر در خیابان های بدون خط ویژه برود ترافیک سنگین ایجاد می کند در بی آر تی هم سرش در یک ایستگاه است ، انتهایش در یک ایستگاه دیگر. برای تهران فقط اتوبوس دوطبقه ی نو چاره ساز است . البته از نوع پیشرفته همانند آن هایی که در انگلستان است
!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
1
14
حتماً كه اين اتوبوس به درد ترافيك كور تهران مي خوره!!!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
45
اصلا به درد تهران نمیخوره خیابان های ما حداقل استاندارد رو نداره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
2
41
تهران که تو هر مینی بوس 250 نفر میشینن!!!!!
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران