فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۹۸۶۱
انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۰

دفتر مقام معظم رهبری: بستنی طلا حرام است


فارس: بر اساس استفتایی که از دفتر استفتائات مقام معظم رهبری صورت گرفته، خوردن بستنی‌هایی که در ترکیب آن از عنصر طلا استفاده شده باشد، حرام است.

بنابر اعلام مسئولان رستوران گردان "برج میلاد" تهران قرار است بستنی‌هایی با روکش طلا عرضه شود که در ترکیبات آن از چند گرم طلای خوراکی به صورت پودر و برگه‌های طلا استفاده شده است که قیمت هر عدد از این بستنی‌ها 400 هزار تومان اعلام شده است.

برای اطلاع از حکم فقهی خوردن چنین بستنی‌هایی که در ترکیبات آن از طلای خوراکی استفاده شده است، استفتائی را از دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر حکم شرعی این مسئله داشتیم که مسئول پاسخگویی دفتر معظم‌له اعلام داشت: در صورتی که در ترکیبات این نوع از بستنی از عنصر طلا استفاده شده باشد، خوردن آن حرام است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم