فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۹۷۲۰
انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۰

چرا قدبلند برای زنان خوب نیست؟!

 آخرين تحققات نشان مي‌دهد، زنان قد بلند با احتمال 30 درصد بيشتر به سرطان دچار مي‌شوند.

به گزارش محرمانه آنلاین از ام‌اس‌ان‌بي‌سي، ترشح بعضي از هورمون‌هايي كه بدن را مستعد رشد تومورهاي سرطاني مي‌كنند در زنان قد بلند بيشتر است و به همين دليل اين افراد بايد توجه بيشتري به وضعيت سلامت خود داشته باشند.

به عبارت ديگر به ازاي هر 10 سانتي‌متري كه قد يك زن بلندتر باشد، احتمال ابتلا به سرطان در او 16 درصد افزايش پيدا مي‌كند.در اين تحقيقات، دانشمندان سعي كردند ارتباط بين قد بلند و احتمال ابتلا به انواع معمول سرطان‌ها از جمله سرطان سينه، روده، كليه، رحم، تخمدان و سرطان خون را بررسي كنند.

به اين ترتيب بايد گفت يك زن كه 74/1 ‌متر قد دارد با احتمال 33 درصد بيشتر از دوستانش كه فقط 52/1 متر قد دارد بايد منتظر ابتلا به انواع مختلفي از سرطان باشد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قدبلند ، زنان
ارسال به دوستان
دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است