فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۷۷۶۷
انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۰

بهزیستی زنان خیابانی را بدون حکم قاضی نمی‌پذیرد

عصر ایران
هم اکنون 31 خانه سلامت و 24 مرکز بازپروری زنان و دختران آسیب دیده در استانهای مختلف کشور وجود دارد که افراد آسیب دیده را با حکم دادگاه پذیرش می کنند.

سرپرست سازمان بهزیستی گفت: زنان خیابانی آسیب دیده فقط با حکم قاضی در مراکز سازمان بهزیستی پذیرش می شوند.

احمد اسفندیاری در گفتگو با مهر افزود: براساس قانون نگهداری افراد بی سرپرست و بد سرپرست برعهده بهزیستی گذاشته شده است که این امر نیز منوط به دارا بودن حکم قضایی است.

به گفته وی ، شرط نگهداری زنان خیابانی و یا دختران فراری این است که اولا بی سرپرست و یا بد سرپرست باشند و دوم اینکه به نوعی بزه دیده اجتماعی باشند و احساس شود که مشکل دارند و با این شرایط در مراکز تحت پوشش بهزیستی پذیرش و نگهداری می شوند.

سرپرست سازمان بهزیستی در مورد مراکز نگهداری زنان خیابانی نیز تاکید کرد: هم اکنون 31 خانه سلامت و 24 مرکز بازپروری زنان و دختران آسیب دیده در استانهای مختلف کشور وجود دارد که افراد آسیب دیده را با حکم دادگاه پذیرش می کنند.

اسفندیاری گفت: چنانچه زنان و یا دختران فراری و خیابانی بدون حکم قاضی پذیرش شوند این مسئله پس از مدتی با پیدا شدن خانواده های این افراد برای سازمان دردسر ساز می شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم