فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۳۴۵۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۳۴۵۳
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۰

خودكشي در دفتر شهردار با زدن رگ دست

عصر ایران
نامبرده كه به دلیل معلولیت جسمی، با استفاده از ویلچر حركت می كند، در اعتراض به بی توجهی شهرداری نسبت به درخواست وی و همچنین تردد بیش از حد برای پیگیری كار خود به شهرداری، اقدام به خودكشی كرده است.
یك هم وطن دورودی روز گذشته (دوشنبه) با حضور در دفتر كار شهردار این شهر و زدن رگ اصلی دست خود اقدام به خودزنی كرد.

به گزارش صداقت بنابر این گزارش، نامبرده كه به دلیل معلولیت جسمی، با استفاده از ویلچر حركت می كند، در اعتراض به بی توجهی شهرداری نسبت به درخواست وی و همچنین تردد بیش از حد برای پیگیری كار خود به شهرداری، اقدام به خودكشی كرده است.

گفتنی است نامبرده دارای یك دكه مطبوعاتی در سطح شهر دورود بوده كه با هزینه شخصی نیز مبالغی را برای بهسازی آن هزینه كرده كه اخیرا این دكه از سوی شهرداری دورورد از وی گرفته شد؛ وی به همین دلیل در روزهای اخیر چندین بار برای پیگیری موضوع و رفع مشكل خود به شهرداری مراجعه كرده كه ظاهرا و بنا به دلایلی این مهم تاكنون عملی نشده است، نامبرده امروز نیز پس از حضور در شهرداری به دفتر كار شهردار رفته و خواستار رفع مشكل خود شده كه اصرار شهردار در قانع كردن وی و همچنین خروج وی از اتاق كار نتیجه ای را به دنبال نداشته است.

به همین دلیل شهردار دورود در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، خواستار حضور مامورین انتظامی برای رفع مشكل می شود، این شهروند دورودی نیز در مقابل دیدگان شهردار و كارمندان اقدام به زدن رگ دست خود می كند.

براساس این گزارش، وی هم اكنون در این بیمارستان بستری است و پزشكان اقدامات لازم برا ی مداوای وی را انجام می دهند.
برچسب ها: شهرداری ، خودکشی ، درود
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
3
556
دولت اول شغل ایجاد کنه بعد جلوی دکه دار و دستفروش و.....که شغل کاذب محسوب میشن رو بگیره و باهاشون برخورد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
4
622
از رایحه خوش خدمت ادم داره خفه میشه .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
2
176
اين مسائل بوي تعفن نداره؟!
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
3
471
حیف...اگه این موضوع تو یکی از کوره دهاتای آمریکا اتفاق میوفتاد یه چند هفته ای سوژه دست رسانه به اصطلاح ملی میداد و کامران نجفی ها چه سینه ها چاک میداند از برای مرد مظلوم آمریکایی...
ناشناس
Canada
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
1
174
تونس را فراموش کردید؟ ملت ایران سزاوار بالاترین سطح رفاه در دنیا هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
2
151
طفلكي شهردار راست مگه چرا دكه داري مي كنه اين همه شغل ايجاد شده (حدود يك ميليون و هفتصد هزار آقاي رييس جمهور ) بره اداره كار فورا معرفي ميكنند براي كار .........بيچاره اداره كاري ها بيكار نشسته اند ودنبال كارجو كه فورا معرفي كنند
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
2
211
آخ.ما هنوز دلمون واسه دختر واکسی میسوزه برای ایرانیها وقت نداریم. پول نداریم. حوصله نداریم.
قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس)