فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۰۰۷۵
انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰

مدیرعامل جدید بهره برداری مترو کیست؟

مدیرعامل جدید بهره برداری مترو کیست؟
مهندس جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و یار نزدیک محسن هاشمی پس از سالها مدیریت در این شرکت عظیم سرانجام جای خود را به قلی ها داد .وی از جمله افرادیست که بواسطه انتقادات حاج منصور ارضی به رئیس دفتر رئیس جمهور از مسئولیتهای دولتی خود توسط مشایی برکناره شده و اینک در شهرداری تهران به ادامه فعالیت خواهد پرداخت .
 
مهندس جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و یار نزدیک محسن هاشمی پس از سالها مدیریت در این شرکت عظیم سرانجام جای خود را به قلی ها داد .

به گزارش البرز نیوز، علی محمد قلی ها که با حکم قالیباف شهردار تهران جایگزین ربیعی در شرکت بهره برداری متروی تهران شده است در کارنامه خود سوابق متعددی را دارد .

وی از جمله افرادیست که بواسطه انتقادات حاج منصور ارضی به رئیس دفتر رئیس جمهور از مسئولیتهای دولتی خود توسط مشایی برکناره شده و اینک در شهرداری تهران به ادامه فعالیت خواهد پرداخت .

قلی ها در اوایل دولت نهم و همزمان با حضور سردار نقدی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مدیرکل دفتر آن ستاد منصوب گردید . وی پس از مدتی به راه آهن جمهوری اسلامی رفته و به عنوان معاون فنی و مهندسی راه آهن مشغول به فعالیت شد . سوابق او در حوزه ریلی کشور در زمان تصدی معاونت فنی و مهندسی راه آهن از جمله مواردیست که به رسیدن او به مدیرعاملی مترو کمک کرده است .

قلی ها پس از راه آهن و با رفتن بذرپاش به سایپا به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا پرس منصوب شد . وی با توجه به عمر کوتاه مدیریتش در سایپا پرس به سوریه منتقل شده و به عنوان مدیرعامل سایپای سوریه (سی وی کو) به ادامه فعالیت پرداخت . اقدامات ویژه او در زمان بر عهده داشتن سکان مدیریت سایپا پرس به حدی بود که مراسم تودیع اش در این شرکت با حاشیه هایی خاص و اشک کارگران سایپا پرس همراه شد .

قلی ها چندی پیش به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران منصوب شده و اینک شهردار تهران او را به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی کرد .

البته این انتصاب به مذاق ضد انقلاب و عوامل داخلی آنها خوش نیامده و در روزهای گذشته در سایت بالاترین اخباری را علیه قلی ها منتشر کردند تا بلکه از رفتن او به متروی تهران جلوگیری کنند .
شرکت بهره برداری متروی تهران از جمله شرکتهایی است که نقش مهمی را در حمل و نقل کشور خصوصا تهران بر عهده دارد .

گفتنی است طبق اعلام معاون ترافیک شهرداری تهران در صورت اختصاص اعتبار لازم، به زودی خطوط مترو به حومه تهران و شهر پرند نیز خواهند رسید .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کارخانه‌ای که ثروت تولید می‌کند برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد آیا فیل‌ها می‌توانند زیر آب نفس بکشند و غواصی کنند؟ چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟