فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۹۹۲۷
انتشار: ۱۶:۴۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۰

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو برکنار شد

عصر ایران
جعفر ربیعی از آغاز تاسیس شرکت بهره برداری متروی تهران، مدیریت این مجموعه را به عهده داشت.
ربیعی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو برکنار شد و پنج شنبه مراسم تودیع وی برگزار می شود.

محمد قلی ها که پیش از این در شرکت خودروسازی سایپا سوریه بود، به این سمت منصوب شد.

معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: مجموعه مدیریت شهرداری تصمیم به تغییر مدیرعامل این شرکت گرفت و مراسم تودیع و معارفه آقایان ربیعی و قلی ها، پنج شنبه این هفته در سالن اجتماعات شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

جعفر ربیعی از آغاز تاسیس شرکت بهره برداری متروی تهران، مدیریت این مجموعه را به عهده داشت.

مترو تهران دارای دو شرکت اصلی به نام های شرکت مترو تهران و حومه و شرکت بهره بردار است.

شرکت مترو تهران و حومه، مسئولیت ساخت تونل و ایستگاه ها را برعهده دارد و شرکت بهره بردار نیز تونل ها و خطوط ساخته شده مترو را تحویل و کار جابجایی مسافران و قطارهای مترو و قیمت بلیت مترو را برعهده دارد.

حدود دو ماه قبل نیز محسن هاشمی مدیرعامل مترو تهران و حومه، جای خود را به آقای درویش داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود