۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۳۵۰
تعداد نظرات: ۳۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۳۵۰
انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰

بي ميلي صاحب خانه ها به رهن كامل / كمر مستأجران شكست

مستاجران كه تا كنون مي توانستند با اندوخته اندك خود به عنوان "رهن"‌ ،‌ جايي براي خود دست و پا كنند ،‌ با انقضاي مدت اجاره با مشكل مواجه شوند زيرا صاحب خانه ها عمدتاً‌ شرط تمديد را ،‌تبديل بخش مهمي از مبلغ رهن به اجاره اعلام مي كنند.
عصرايران - در حالي كه مسوولان وزارت مسكن و شهرسازي مي گويند قيمت ها در بازار مسكن ثابت مانده و هيچ مشكلي در اين باره وجود ندارد ،‌ بررسي هاي ميداني خبرنگاران عصرايران در نقاط مختلف شهر تهران نشان مي دهد كه نرخ اجاره بها نه تنها افزايش يافته ، ‌بلكه در چند ماه اخير ،‌ تعداد واحدهاي استيجاري رهن كامل به شدت كاهش يافته است و مالكان ترجيح مي دهند بخش عمده رهن را به اجاره ماهانه تبديل كنند زيرا با وضعيت اقتصادي كنوني و كاهش نرخ سود بانكي ،‌ مالكان ترجيح مي دهند به جاي دريافت رهن كامل و سرمايه گذاري با آن ،‌ وجه نقد بي دردسر دريافت كنند.

اين وضعيت باعث شده است مستاجران كه تا كنون مي توانستند با اندوخته اندك خود به عنوان "رهن"‌ ،‌ جايي براي خود دست و پا كنند ،‌ با انقضاي مدت اجاره با مشكل مواجه شوند زيرا صاحب خانه ها عمدتاً‌ شرط تمديد را ،‌تبديل بخش مهمي از مبلغ رهن به اجاره اعلام مي كنند.

در چنين شرايطي ، مستاجران كه عمدتا جزو اقشار كم درآمد و حقوق بگير جامعه هستند ،‌ در تأمين اجاره ماهانه با مشكل جدي مواجه شده اند زيرا به عنوان مثال ،‌كسي كه ماهانه 600 هزار تومان در آمد دارد ،‌ تا كنون مي توانسته با پولي كه براي رهن خانه پس انداز كرده است ،‌ خانه اي را رهن كامل كند و با حقوقش امرار معاش كند. اما وقتي براي يك آپارتمان 60 - 50 متري ناگزير باشد كل درآمدش را بدهد ،‌ كل معيشت اش ،‌ دچار نقصان و حتي فاجعه مي شود ؛ حالا مسوولان وزارت مسكن ،‌مدام مصاحبه كنند و بگويند همه چيز آرام است!

در زير نرخ اجاره بها در نقاط مختلف تهران (آن هم فقط آپارتمان هاي كوچك)‌ آمده است كه به اندازه كافي گوياست:


خواجه عبدالله/ 75 متر/15 ميليون تومان رهن + 600هزار تومان اجاره ماهانه
مجیدیه شمالی/ 60 متر/ 5 + 500
سه راه طالقانی/ 65 متر/ 16 + 400
جمالزاده/ 50 متر/ 12 + 400
دولت/ 80 متر/ 10 +950
قیطریه/ 78 متر/ 33 + 720
سردار جنگل/ 80 متر/ 20 + 400
بنی هاشم/ 50 متر/ 10 + 600
میدان گرگان/ 45 متر/ 7 + 500
پونک/ 75 متر/ 10 + 600
شریعتی/ 105 متر/ 12 +800
زعفرانیه/ 180 متر/ 110 + 2 میلیون اجاره
سعادت آباد/ 110 متر/ 10 + 900
پل رومی/ 100 متر/ 10 + 1.400
تهرانپارس/ 60 متر/ 10 + 600

برچسب ها: اجاره بها
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۲۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۳۱
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
11
594
1قابل توجه جناب وزیر:
.تعداد ازدواج در سال 850هزار
2.تعداد واحدهای شاید ساخته شده در سال 600 هزار
3.واحدهای مهر جایی ساخته میشوند که متقاضی ندارد.
4.جاهایی که مسکن کم داریم ساختی هم انجام نمیگیرد.
5.نتیجه مشخص بود و هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
من موندم اینا کین که به یه نظر به این بدیهی منفی میدن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
منم اگه ماهی چند میلیون از دولت می گرفتم می اومدم منفی میدادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
216
وا مصیبتا
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
نماینده محترم مجلس . بخدا فقط بخاطر همین مساله اگر تمام وزرا و رئیس جمهور را استیضاح هم کنید . هیچ کاری نکرده اید . مردم دارند له میشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
261
همکار ما که مستاجره الان یک و نیم ماهه که دنبال خونه هست بنده خدا هر جا میره می گن فقط اجاره ، رهن نداریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
39
179
آقا منم میدان کلاهدوز (انتهای پیروزی)
70 متر
5 میلیون+450 هزار تومان
تازه صاحبخونه خیلی خوبی دارم و باهام راه اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
پس برادر سفت طرف بگیرش که دیگه گیرت نمی آید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
منفی برا چیه؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
وا مصیبتا
من که باید تیرماه جابجا کنم
خدایا رحم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
161
وقتی نرخ سود بانکی رو بدون کارشناسی بالا و پایین می برن نتیجش همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
6
90
آقا جان اگر مهاجرت معکوس به تهران شکل بگیره قیمت ها شکسته می شود.
الان شما می توانید در لندن یک خانه به مراتب بهتر با قیمت کمتر اجاره کنید تازه هزینه خوراک تقریبا نصف تهرانه مثلا گوشت بره بدون گوشت 3.5 پوند انگلستان است که می شه حدود 7 هزار تومان ...
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
گوشت بره بدون گوشت؟؟؟؟؟؟
يعني استخون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
این که میشه استخون؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
ناشناس خجالت بکش انها استکبار هستند و آنجا بلاد کفراست آنها به هیچ چیزی اعتقادی ندارند...!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
گوشت بره بدون گوشت اینجا کیلویی 300 تومانه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
بنده خدا اینجا گوشت بره بدون گوشت رو به هاپو و گربه میدن.....در بلاد کفر می خورن اونم کیلویی 3.5 پوند؟؟؟؟؟ هی وای من......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
8
336
همانطور كه ملاحظه ميفرماييد به لطف دولت مهرورز عدالت پرور قيمتها نه تنها كاهش نيافته بلكه سرسام آور تر شده است
شرمتان باد مسئولين بي عرضه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
به لطف همین دولت مهر ورز عدالت پرور ! قطر گردن ما مرفهین بی درد هم ، چندین برابر شده .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
5
147
1- دولت هیچ اقدام مثبتی در زمینه مسکن نکرده و چون مسکن به اندازه ای گران شده که مردم قدرت خرید ندارند راکد است.
2 - یکی از دلایل عمده گرانی اجاره بها همین نظرهای غیر کارشناسی دولت است مثلا قرارداد دو ساله
3- یارانه ها هیچ اثری در قیمت ها نخواهند داشت (دولت ) . با گفتن شیرین نمی شود .
4- دولت آنقدر لج باز و به حاشیه می پردازد که اصلا در مورد مردم فکری نمی کند . در حالی که رهبرمان این مساله را گوشزد کرده است
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
107
قربون کلامت
بخدا یک ماهه دنبال خونه رهنی می گردم. اصلا تخمشو ملخ خورده . کرایه هم از 400-500 تومان کمتر نیست .بخدا زندگی برامون شده جهنم .خدایا خودت بفریادمان برس
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
کرایه خانه در تهران گران است چون همه شهرستانی ها برای کار به تهران می آیند.این افراد اگر در شهر و استان خودشان کار داشتند هیچوقت به تهران نمی آمدند...
حالا دولت بجای اینکه بیاد کارمندها رو از تهران منتقل کنه. بهتر نیست در استانها و شهرستانها زمینه ایجاد اشتغال رو فراهم کنه...
بخدا اینجوری خیلی از این مشکلات حل میشه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
159
با تشكراز توجهي كه نسبت به قشر ضعيف جامعه بذل توجه داريد باوركنيد الان چند ماه است بخاطر ناتواني درتامين پول پيش و اجاره و هزينه هاي سنگين يك خانواده چهار نفر جدا از همديگر خانم نزد فاميلش و اينجانب با يكي از دوستانم جاي را اجاره و زندگي مي كنيم انگار علاوه بر بنده هاي خودخواه و دنيا پرست خداوند هم از ما روبرگردانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
هموطن عزیزم واقعا متاثر شدم. ان شاالله این دوره افتضاح هر چه سریعتر به پایان برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
ای بابا .. حالم گرفته شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
81
به آقاي بهمني بگوئيد شايد دلش به رحم آمد و نرخ سود سپرده هاي بانكي را بالا برد
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
با بالا بردن سود بانکی هم مشکل حل نخواهد شد. باید کاری بسیار اساسی تر انجام داد .
با آزمون و خطا همین شد که هست .
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
383
من و توی مستاجر که مهم نیستیم . مهم اینه که پانته آ خانم بابت کار نکرده در پروژه تالارهای کیش 5 میلیارد تومان توسط بقایی از پول مردم رو بگیره و بعدش هم بره واشنگتن.
مهم اینه که آقایان پشت سر هم بانک خصوصی برای خودشون بزنن و حال کنن.
مهم اینه که دفاتر اسناد رسمی از قانون مجلس درآمد میلیارد کسب کنن
مهم اینه که ...
ولش کن بابا ، فوقش تابستون رو یه چادر می زنیم پارک نیاوران. هم بالای شهره ، هم خوش آب و هوا . تا پاییز هم خدا کریمه!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
احسنت بر بابک
XIII
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
69
عصر ایران تو مال مردمی.
آقایان که وعده میدن و عمل نمیکنند یکسری هم به بنگاهها بزنند و بعد سخنوری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
اين اسم شما منو به ياد بي-ام-و ايکس تري ميندازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
82
باز دم شما گرم که صدای ما بی پناهان و مستاجران رو به گوش آقایون می رسونید و الا مسوولان ما که در گیر کارهای مهم تری مانند حمایت از اطرافیان منحرف و مدیریت جهان و منع بردن سگ به خیابان ها هستند و کسی به فکر ما نیست که مانده ایم سر برج که صاحبخانه جوابمان کرد زن و بچه مان را کجا ببریم. ای خدا خودت رحم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
104
فقط دعا كنيد صاحب خونه من بهم گير نده...وگرنه بدبختم...9 تير موعدش ميرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
به شرطی که یارانتو هم تحویلم بدی ، بهت گیر نمیدم و باهات کاری ندارم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
آقا ديشب زنگ زد كرايه رو از 125 كرد 300...از حقوقم كلا 50تومان برام ميمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
71
آقاي ... وامثالم فقط فكرجيب خودشان هستند اصلا" براي دولت مهم نيست كه مردم بميرند فقط آنهازنده باشند وكيف دنياروببرند كافي است
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
چند وقت دیگه باز موقع انتخابات.... همه میان با وعده های پوچ و تو خالی
انگار مردم رو فقط برای رأی دادن می خوان و بعد از انتخابات مردم باید بمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
85
1. خونه وسط بیابون ساختن رو دستشون مونده
2. شما کی دیدید آمار درست باشه این بار درست باشه ؟
سیدناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
60
وقتی هزینه اجاره بها رو از سبد خانوار حذف میکنن و تورم 70-60درصدی رو میرسونن به 10-20درصد ...وقتی 6ساله توچشم مردم نیگا میکنن میگن "تا پایان امسال همه ایرانیان صاحب خانه خواهند شد" و خبری نیست...وقتی مکان پروژه های مسکن مهر وسط بر و بیابونه ...وقتی به زور مصوبات و قوانین من درآوردی دست بانکهای خصوصی رو میبندن و وام گرفتن از بانکهای دولتی خود به خود نیازمند رانت و لابی و التماس و غیره میشه و وقتی با حداکثر وامی که از بانک مسکن میگیری فقط 20متر خونه توی پائین ترین نقطه تهران میتونی بخری ...بایدم مسکن مازاد تبدیل بشه به یه محل درآمد مطمئن...حالا روزخوشمونه هنوز!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
126
این هم نتیجه رای به دولت مهر !!
ناشناس
Iraq
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
26
باید از رییس جمهور پرسید که نتیجه انحرافهایی که در دوره ریاست جمهوری از برنامه های کاربردی داشته اید و اشتباهاتی که نموده اید این است . مردم را وادار به فریاد می کنید و این سزوار مردم ایران نیست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
33
اين مشكل فقط براي تهران نيست.من ساكن اصفهانم كرايه خونه رو يه دفعه 70 هزار تومان اضافه كرده حالا چقده به حقوقم اضافه شده؟
حالا چقده حقوق ميگيرم؟498 هزار تومان
حسن ملك
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
70
ممنون از سايت خبري عصر ايران كه اين زحمت را ميكشند كه به مسولان بگويند واقعيت چيز ديگر است .
آقاي وزير مسكن مگر شما كجا زندگي ميكنيد كه از حال مردم خبر نداريد .آقاي وزير مسكن يكبار هم كه شده تغيير چهره بدهيد و به بنگاهاي مسكن سر بزنيد تا آمار و قيمت واقعي را ببنيد . آقاي وزير مسكن شما كه ميگوييد خانه ها روي دستان باد كرده است چرا اين همه بي خانه مان داريم، آخه براي دل مردم اين حرفها را ميزنيد يا براي حال دل مقامات. اگر در پست وزير مسكن نبوديد باز هم همين حرفها را ميزديد. خدا عاقبت هما ما را ختم بخير كند.
ملك
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
فکرشو بکنيد وزير تغيير چهره بده... چي بشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
46
یکی به داد ما برسه نه پول کافی دارم خونه بخرم نه با حقوقی که میگیرم میونم خونه اجاره کنم موندم چه بکنم صاحب خونه هم می خواهد خونشو بفروشه از کجا 600 تومان اجاره بدهم؟ چرا کسی به فکر مردم نیست؟ خونه ساختن در فاصله 20 کیلومتری شهرها هنر نیست که اینها صبح تا شب از مسکن مهر صحبت میکنند.
پاسخ ها
ابيرف
| United States of America |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
اصلا ميدونيد خود مسكن مهر بي مهري مي آره . چون به خاطر فاصله اي كه از شهرها داره سرپرست خانوار از خروس خون بايد از خانه بزنه بيرون و وقتي مي رسه خونه هم كه همه برو بچه ها خوابند نه وقتي براي تربيت بچه هاش داره نه هيچي . كلا خانواده ها از هم مي پاشند.
مستاجر كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
39
ممنون كه همچين خبري رو منتشر كرديد اميدوارم گوش ناشنواي آقايون مسئول بشنوه و فكري به حال مستاجرايي مثل ما بيوفتن. يكي نيست به اين صاحبخونه‌هاي ... بگه مستاجري كه داره بهت 400 هزار تومن اجاره ميده مگه گناه كرده گير خدا بي خبرايي مثل شما افتاده. حالا هم كه با گرون شدن اجاره ‌ها برگشته به ما و طبقات ديگه گفته پول رهن رو پس ميدم به جاش اجاره بدين. من هم الان حدود يكماهه افتادم دنبال خونه. همه بالاي 600 اجاره مي‌خوان. آخر يكي بگه مگه ميشه با 600هزار تومن درآمد 600 هزار تومن اجاره داد؟ خدا خونه كساني كه مسئول اين امور هستند ولي به مشكلات مردم رسيدگي نمي‌كنن رو سرشون خراب كنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
46
دقیقا حرف دل مارا زدید.
بنده شخصا هرچی در می آوریم میدیم اجاره و شارژ و...
برای یک خانه ۵۰متری غربترین نقطه تهران. تازه سقف قبل از ما آب پس داده و رنگ هم نمی کنند!طبقه۵ هم هستیم و آسانسور هفته ای یکبار خراب!!
باور کنید هفته ای یکبار هم میوه نمی خوریم. خجالت می کشم مدرک تحصیلی و شغلم را بگویم! که با این مدرک و شغل وضعم این است ... به کجا باید برسیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
oخوش به حالت ناشناس جون
هفته ای یه بار میوه می خوری؟
مرفه ایا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
اين ميوه كه مي گند يعني چه؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
33
چقد بايد حقوق گرفت كه 450تومان كرايه داد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
450+1 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
450 تومان + يارانه
zagros
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
4
ham be dade maskan beresid va ham be dade shahrzad mirgholi
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
7
ما يك پروژه تعاوني مسكن كارگران پيمانكاري هستيم در كهريزك كه 6 ساله پروژهمان نيمه كارست . هنوز براي گرفتن وام مسكن مهر اندر خم يك كوچه ايم .مسئولين جواب درست نمي دهند.
ناشناس
Switzerland
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
67
من در شهر پرند ساکن هستم یک واحد 70 متری را 10 میلیون تومان تمام سال گذشته رهن کردم از صبح تا 12 شب هم آبن نداریم.برای خرید نان پیاده باید 1 ساعت وقت بگذارید نه دکتری نه دوایی واقعا به این آقایون باید پروفسوری در بی شعوری و نامردی داد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
راستی ناشناس عزیز مسکنای مهر رو توی پرند تحویل دادن ؟ :-)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
67
به سه ماه پيش عقد كردم. الان يك ماهه كه دنبال خونه ميگرديم. خونه رهني. ولي پيدا نميشه. همه اجاره ميخوان. كه بايد حقوق خودم و همسرم رو بزاريم روي هم تا بتونيم اجاره بديم. يا بايد بريم جاي پرت خونه اجاره كنيم كه هزينه اجاره پايين باشه و بايد 5 صبح بزنيم بيرون تا به محل كار برسيم !!
خلاصه اينكه به خاطر مسكن فعلا نميتونيم عروسي بگيريم !! داريم با همسرم به اين نتيجه مي رسيم كه از اين مملكت بزاريم بريم. با اين وضع حقوق و درامد هامون. هر دو فوق ليسانس اميركبير داريم. تخصص كه در اين مملكت جايي نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
يعني اگه نري خيلي ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
برادر بزن برو که هر روز بدتر از دیروزه .. اونور مخ داشته باشی خیلی قدر میدونن ... اینور فقط زبون و دلالی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
دوست عزیز همه جای دنیا اسمان همین رنگه فکر نکن بیرون از ایران خبریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
عجب شجاعتي !!‌ ازدواج كردي!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
94
برای منی که تمام حقوقم 500 هزار تومنه یه مسلمون پیداشه بگه من چطور می تونم ماهی 600 هزار تومن قسط بدم
به خدا رحم و مروت از بین تمام مردم ما هم رخت بر بسته ، همه فقط به دنبال منافع شخصی و کاسبی هستند
طرف خونه خریده توجیهش اینه که کرایه رو بردم بالا که پول قسط خونم در بیاد خب به مستأجر بیچاره چه ربطی داره که شما خونه قسطی خریدی ، یا طرف چنیدن واحد آپارتمان داره از هرکدومشون ماهی 500 به بالا داره کرایه می گیره تازه طبق یه قانون تعریف نشده هر سال هم کرایه رو بالاتر می بره و حاضر نمیشه حتی مبلغ 20 هزار تومن کرایه جدیدش رو پایین بیاره
وقتی ما به خودمون رحم نمی کنیم چه انتظاری از دیگران داریم. همیشه منتظر یه نفر هستیم که بیاد و اوضاع رو درست کنه و هیچ وقت خودمون برای اصلاح امور دست بکار نمی شیم و این هم میشه وضع ما، عذاب خدا همونطور که وعده داده بود به ما نازل میشه و ما به جون همدیگه می افتیم. زندگی و آسایش خودمونو تو چاپیدن دیگران می بینیم.
تو رو خدا اینو بزارید لااقل یه جا حرفم رو زده باشم یکم آروم بشم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
احسنت، کاملاً موافقم با ایشون
كاظمي
United Arab Emirates
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
30
قابل توجه طراحان مسكن مهر...در شهر اهواز يك خانه 75 متري با كمترين امكانات 4 ميليون و 300 هزارتومان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
51
وقتی رییس سازمان ورزش بشود سرپرست نفت.تو این مملکت بهتر ازاین انتظار دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
عزیزم !!!! وقتی وزیر مسکن با حفظ سمت میشه وزیر راه و ترابری نتیجش این میشه که شده
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
31
باور کنید با درآمد ماهی 750 هزار تومان هرجا میرم میگن با ماهی کمتر از 500 تومان اجاره نداریم. واحد 70 متری رهن کامل در صادقیه 65 میلیون است. تازه چند سال ساخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
احمد جووون !!!! حالا تو این ولوشو بازار ، تو هم رفتی صادقیه خونه اجاره کردی !!!!!!!!!!!!!! بیا پیش خودمون این پایین مایینا ، کنار این زمینای کشاورزی !!! تازه خوبیش اینه که اگه مریضی رو شبونه از بیمارستانا انداختن بیرون، بغل ما ، اولین کسی که میفهمه ، خودمونیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
47
بخدا از این وضعیت دیوونه شدم من حقوقم 500 تومن تو پست ترین نقطه شهر ازم 350 اجاره می خواند من باید چیکار کنم .. ای کاش عرضه داشتم خودمو از این وضع خلاص می کردم دیگه فکر می کنم خدا هم از ما بدبختها رویگردون شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
33
برای کرایه تاکسی 200تومانی آنقدر جنجال برپا می کنند که انگار درد مردم همین 100تا 1تومانی افزایشه ولی برای اجاره ها که هرسال 200هزار تومان بالا میره کسی ککش هم نمی گزه.
البته این از شدت عطش ما برای برقراری عدالته
این نیز بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
115
با سلام
تازه ازدواج کردم!
دانشجو دکترای عمران امیرکبیر هستم!
یکساله خانومم خونه پدرش هست!
پول رهن و اجاره خونه ندارم!
دانشجو هستم و کار می کنم!
حدود سه ماهه حقوق نگرفتم!
می ترسم!
دارم فکر می کنم دوباره درخواست دکترا بدم واسه امریکا!
مثه دو سال پیش که پذیرش گرفتم!
با ماهی 3000 دلار بورس!!!!
که فقط درس بخونم!!!!!!!
موندم واسه ایرانم!!!!!!
موندم واسه خانوادم!!!!!
دیگه نمی تونم؟!
میخوام برم به دیار استکباری که واسه من ارزش قائلند!!!!!
به امید سربلندی ایران و ایرانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
يكي بياد جواب اين بنده خدا رو بده آخه تو اين مملكت.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
برادر یه لحظه هم صبر نکن
برو با وجدانی آسوده
این حق توست
يوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
سلام آقاي ناشناس
قربون دستت اگه رفتي يه دعوت نومه هم واسه ما بفرست"""""""""""
فكر نكن مي خوام برم اونجا واسه ......نه ميرم كه درس بخونم.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
خودت که داری می بینی این مملکت همینه بهتر از این هم نمی شه پس اصلا معطل نکن همین الان برای رفتن اقدام کن. فردا دیره . از من گفتن بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
برو برادر! اینجا که هیچ مسئولی حتی واژه فرار مغز ها رو قبول نداره! برو خیالت هم راحت باشه این مسئولین لیاقت امثال شما رو ندارن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
آهای مدیران جهانی!! بیایید جواب ایشان و امثالش(من بدبخت)را بدهید!!آی هوار!!
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
سلام دوست عزیز، منم مث شمام با این تفاوت که دانشجوی دکترای شریفم و خانومم 3 ساله که خونه باباشه!!!!
میفهمم چی میگی منم پذیرش داشتم از امریکا و الان بسیار پشیمونم از موندن. حتی با توجه به اینکه اخرای کارمم هست باز اگه این سربازی نبود میذاشتم و میرفتم. انشاا... خدا خودش درست کنه.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
دمت گرم دل شیر داشتی زن گرفتی ... من که با این اوضاع میترسم ازدواج کنم یکی دیگه هم بدبخت بشه... تنها باشی باز میتونی تو خیابون سر کنی..!
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
دوست عزیز
اصلا فکر موندن را هم نباید میکردی. من هم به دلیل مشکل خانواده داشتم منصرف میشدم. ولی الان واقعا از تصمیمم خوشحالم که اومدم اینجا. روی پروژه ام کار میکنم و حقوق میگیرم. البته سخت هست. 3 ساله خانواده ام را ندیدم چون به دلیل ویزای یکبار ورود نمیتوانم از آمریکا خارج شوم. اما تنها امیدم به این هست که هدف دارم و اینکه همگی دوستانم که در ایران مانده بودند الان خارج شده اند و یا در شرف خروج هستند.

شما هم یک فرصت را از دست دادید اصلا مهم نیست، همین الان خارج شوید. مطمئن باشید که بالای 90 درصد مردم به شما خرده نمیگیرند
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
125
به خدا قسم بغض گلومو گرفته.
الان دوساله دختر مردمو عقد کردم.
هر روز به دروغ ميگم اوضاع داره درست ميشه همين روزا 1 پول خوب مياد دستم.
نمیتونم تو رو خودش و باباش و مامانش نگاه کنم
کسب حلال هم که روز به روز بی رونق تر میشه
کاشکی بعضی از اين مسولين حداقل لغت شرم و حيا به گوششون خورده بود
پاسخ ها
سینا
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
به خدا خوندم اشک از چشام دروومد
ایشالا مشکلت حل بشه
واسه منو امثال بچه هائی که اینجا نظر گذاشتن دعا کن
سید امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
95
این قضیه فقط مربوط به تهران هم نیست حتی تو شهرستانها هم مردم صبورمان با این مشکل دست و پنجه نرم میکنن و دولت هم معلوم نیست داره چکار میکنه و فقط حرف میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
8
48
مگه چقدر حقوق می گیریم که 600 اجاره بدیم؟؟؟
پاسخ ها
صاحب خونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
ای ناقلا !!!! یارانتو نگفتیا !!!! مثل اینکه یادت رفته ها .... اونم رو هم جمع بزن ، بعد بده خودم !!!!!!!!!!! آفرین مستاجر خوب :-)
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
3
87
من یک دانشجوی متاهل هستم که به زودی برای ادامه تحصیل به امریکا سفر میکنم. شاید باورتون نشه ولی اجاره یک واحد آپارتمان 70 متری اونجا ماهی بین 500 تا 700 هزار تومان میشه تازه بدون پول پیش و یا نهایتاً به اندازه یک ماه اجاره. تازه در نظر بگیرین که این خونه ها دارای بهترین سیستمهای سرمایشی و گرمایشی بوده و تا حدی هم مبله هستند. در ثانی متوسط درآمد یک نفر (نه یک خانواده) چیزی بیش از 2 مییون تومان در ماه میشه!
این درحالیه که الان مجبورم برای یک واحد 60 متری با 10 تومان پیش ماهی 650 تومان هم اجاره بدم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
خوش به حالت
کاش منم می تونستم برم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
خوش به حالت. دعا كن خدا بخواد ماهم بريم از اينهمه دروغ مسوولين راحت بشيم
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
اتفاقا یکی از دلایلی که می خوام ادامه تحصیل بدم اینه که دیگه نمی کشم با فوق لیسانس امیرکبیر و کار توی یکی از بهترین شرکت های کشور ماهی 1 میلیون تومان بایت اجاره و شارژ و وام ازدواج و قبوض آب و برق و تلفن و . . . بدم، لااقل میرم اونجا هم درس می خونم هم ماهی 1.5 2 خرج زندگی بهم میدن!
"یه سوال: چرا باید نرم؟"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
منم دارم میرم ایتالیا (میلان)
اجاره ام اونجا ماهی 300 یورو می شه.
تازه اونجا هیچی پول آب و برق نمی دم
اینترنت دارم
لباسشویی دارم و مبله هم هست
البته بدون پول پیش
تازه میلان از گرون ترین شهرهای اروپا و ایتالیاست
ناشناس
| Poland |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
16
من پارسال یک واحد 70 متری رو در جنت آباد 18 میلیون رهن کامل گرفتم و امسال صاحب خانه میگه 25 میلیون - 250 تومان که البته ئلیل عمدش جوی که بنگاه دارها براش درست کردند چون ارزش واقعی اون خونه حدود 20 میلیون 150 تومنه...
....................
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
27
به قول دولت مردان مهرپرور همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم ...............
این در حالیست که این آقایون صدای مارو نمیشوند و فقط به فکر ........... هستند عصر ایران چرا این موضوع را جدا پیگیری نمیکنی مثل رها کردن بیماران تو بیابون حتماباید اساب و اثاثیه امثال ما وسط پارک یا گوشه ای پهن باشه تا کسی دلش بهحال ما مستاجرها بسوزه بخدا انصاف نیست .حالا شما جدی نگیر؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
79
فعلا جنگ قدرت و رئیس بازی و منمنمه . از مداح گرفته تا ...........
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
55
من و همسرم هردو تحصيل كرده ايم خودم فوق ليسلانسم شوهرم دكتري، الان چند ماهه كه همسرم تدريس كرده هنوز پول ترم اولش را ندادن صاحب خانه هم اجاره را 100 هزار توان افزايش داده خودم كه زير 400 حقوق ميگيرم با 6 سال سابقه كار هسمرم كه يك ماه درامد داره چند ماه نداره، كار كجا پيدا ميشه چندين ماهه كه درخواست استخدام داده جواب ندادن اصلا زندگي توي اين مملكت فايده نداره بهتره تلاش كنيم ما تحصيل كرده ها از ايران بريم چون جاي ما اينجا نيست ان طرف هم احترام داري هم ارامش هم درامد تنها دغدغه دوري از وطنه همين و بس بگذاريد مملكت دست يك مشت ادم بي سرو پا باشه كه هر بلايي خواستن سر مردم بيارن ديگه مرديم از اينكه هر روز يه دغدغه و قانون دست و پا گير زندگيمون را فلج كرده
پاسخ ها
محمد
| Netherlands |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
من و همسرم هر دو فوق ليسانس هستيم. همسرم هنوز حق التدريس ترم قبلشو نگرفته و منم 7 ماهه كه حقوق نگرفتم. حق با شماست سركار خانم. بايد هر چه زودتر از اين مملكت رفت. دوري از وطن رو هم بالاخره يه كاريش مي كنيم...اين همه آدم دور از وطن، يكيش هم ما...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
61
ما که مشکلی نداریم ولی هر روز در تلویزیون ملی ! میبینم که این دولتمردان بی عرضه ارویائی هیچ کاری برای رفاه مردم انجام نمیدهند و ملت هم هر روز اعتراض میکنند و ...... دارم فکر میکنم حالا که اقتصاد اروپا خرابه ما هم که مسکن مهر رو دستمان مونده پیشنهاد بدیم این اروپائی های بدبخت بیان ایران تو همین مسکن مهر زندگی کنند تازه اونها که فرق بیابون با شهر رو هم نمیفهمند کلی هم تبلیعات میشه شاید جام جهانی رو هم گرفتیم !!!
علی.س
Poland
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
23
آقا ما خونه ی 110 متری در تهران نو را 8 میلیون پیش با 580 تومان اجاره داده ایم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
اگه راست بگي دمت گرم ولي اگه دروغ بگي ....
مرد همیشه مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
9
یک پیشنهاد ساده به دولت جهت رفع مشکل:
دولت بپذیرد که به ازای تایید قیمت کارشناسی رهن یک منزل مسکونی و به شرط صحت قرارداد، درصدی از ارزش رهنی مورد نظر مالک را طی سپرده یک ساله و یا دو ساله... بپذیرد و سودی مطابق با عرف اجاربها یعنی 3 درصد (30000 هزار تومان به ازای یک میلیون) را به صاحبخانه پرداخت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
مرد حسابی همیشه مستاجر !!!!!
1000 تومن پول نونمون رو بده !!!! اجاره خونمون پیشکش !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
زکي...
شوخي ميکني با ما يا دولتو خيلي خوب فرض کردي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
48
از همسرم بعد از 6سا جدا شدم.بس که گشتم با حقوق ماهی 450 تومان خانه پیدا نکردم.ممنون اقای احمدی نژاد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
دمت گرم
منم دارم به اين نتيجه ميرسم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
26
نرخ سود سپرده هاي بانكي رو كم كردند ببين وضع اجاره و ارز و سكه
چي شد
بابا اون اروپايي كه نرخ سودش پايينه زيرساخت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
عوضش اينا رو ساخت دارن
سمیرا
United States of America
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
17
تازه قیمتها کمی بیشتر از این هم هست. ما حدوداً 2 هفته است که یه آپارتمان 70 متری نزدیک ستارخان اجاره کردیم 10 میلیون 700 تومان. اجاره ها واقعاً کمرشکن شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
10
72
با سلام ، اينكه صاحب خانه ها هم اجاره مي خواهند بدليل اينكه زندگي خيلي از آنها هم از طريق اجاره تامين مي شه چون تورم تو همه چيزه مجبورند اجاره بگيرند نه رهن كامل . اميدوارم كه همه مشكلات حل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
60
گناه منی که ازدواج نمیتونم بکنم گردن همین مسئولین...اون دنیا ازشون میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
ناشناس محترم / محترمه
ازدواج بکن ، منتها توی خیابون چادر بزن و ماهی 45500 تومن هم یارانه بگیر ایشاالله بچه دارم که شدی یه ملیون بزن تو گوشش :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
فكر ميكني آقايان به دنياي ديگر اعتقاد دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
گناه مني که ازدواج کردم و نميتونم با زنم باشم هم گردن اونا...
پايه اي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
39
یه توصیه به مستاجرها !!!!!!!
اگه خونه ارزون با اجاره پایین می خواهید برید سمت محله احمدی نژاد !!!!!!!!!!!!!!!! اونجا همه چی ارزونه :-)
red
Germany
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
26
ترا به خدا شماها بگوييد من با حقوق كارمند قراردادي با اجاره خونه وبدهكاري وامهايي كه براي پول پيش خونه گرفتم وخرج دكتر همسرم و قبوض محژختلف چطوري زندگي كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدايا انتقام ما رو بگير
sina
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
37
فعلا همه دنبال جن و جنگیرند!پارسال که فتنه داشتیمو امسال هم جریان انحرافی!
کلا مخلص اقای رییس هم هستیم نوبت شمام میرسه!!!!!خدایا نجاتمون بده هر طور که میتونی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
30
آقای احمدی نژاد !!!! با اجازه شما ، بنده صاحب خونه میباشم . حالا که جنابعالی قیمت تمام مایحتاج زندگی رو چندین برابر کردید !!! و در پاسخ به این کار جنابعالی ، بنده هم اجاره خونمو امسال 120000 تومن افزایش دادم . این به اون در !!!!!!! بنده خدا مستاجرم باید 2 دستی یارانشو به من تقدیم کنه . حالا حضرتعالی میمونید با قول مسکن مهر به اقشار کم در آمد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صاحب خانه با وجدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
15
17
با این افزایش قیمت مایحتاج زندگی !!!!! افزایش 100 % اجاره بها حق مسلم ماست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
11
واقعا اين دولت كارهاي محيروالعقول زيادي انجام داده و يكيش اينه كه اينهمه خانه ساخته شد در عوض به جاي كاهش قيمت خانه و اجاره هر دو بالا رفت
مرفه بی درد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
36
32
وقتی دولت ، در آمد خودش رو از طریق آزاد سازی قیمتها چندین برابر کرده !!! چرا منه صاحب خونه این کارو نکنم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
حق با این مرفه بیدرده .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
59
تو رو خدا بیایید یه کاری کنیم شاید کسی یه فکری کرد.اینطوری همه ما با مشکل روبرو می شویم.با اتحاد و رساندن صدامون می تونیم بالاخره به مقامات بالاتر مشکلاتمون رو بگیم.بچه ها بیایید حداقل برای بزرگترین دغدغه مردم یعنی مسکن با هم هم اندیشی کنیم شاید فرجی شود.
من یک کارمندم که ماهی 550000 هزار تومان حقوق می گیرم.صاحبخانه مان یک ماه است که می گوید خانه را فروختم و باید بلند شوید ما هم مثل بیچاره ها حدود 25 روز است که دنبال خانه می گردیم ولی به جان مادرم حتی یک مورد هم پیدا نکردیم.تو خاک سفید ، 50 متر خونه رو می گه 5 میلیون ماهی 400 هزار توامن.خدا باعث و بانی اش را لعنت کند کا ما قشر متوسط را بدبخت کرد.تو رو خدا یه کاری کنید زندگیم داره از هم می پاشه.به امیرالمومنین دیگه از پس خرج و مخارج زندگی بر نمیام.خدایا کمکمان کن.این دولتمردان که اینقدر بی غیرتند که هیچوقت فکری به حال مردم نمی کنند.بچه های عصر ایران ،شما این وظیفه ی سنگین را برر عهده بگیرید.خدا خیرتان بدهد
سعيد
Germany
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
78
اگر يك همچين وضعيتي در كشوري مثل ژاپن اتفاق افتاده بود كابينه دولت خودكشي ميكرد
بابا شما رو به مقدساتتون بكشيد كنار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
160
57
مگه مجبورين توي تهران زندگي كنيد. برين شهرهاي خودتون كرايه و هزينه زندگي خيلي كمتره. هر كي خربزه ميخوره پاي لرزش هم مي‌ايسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
آره مجبوريم..چون بچه تهرانيم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
عزیزی که به همین راحتی می گی برین شهرتون
ازت سوال دارم
اونجا به جای اجاره 700 تومنی 350 می دی، اما اونجا درآمد تهران رو داری؟
اصلا کاری هست اونجا واسه انجام دادن؟
ببخشید یه سوال دیگه دارم شما توی ایران زندگی می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
مجبوریم چون یک سری پولهاشون را از شهرستان آوردن تهران خونه خریدن و با قیمت خون باباشون به ما اجاره می دن. خودشونم دارن تو شهرشون زندگی می کنن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
آخه مرد مثلا حسابی! مایی که پدر و پدربزرگمونو پدر جدمون مال این شهرن پاشیم بریم شهر غربت بگیم خرمون به چند من؟ چون امثال شماها هوس کردین تهران رو خالی کنین حالا به هر ناحقی؟ ایشالا رو پل صراط خربزه بخوری!
ناشناس
| Germany |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
دقیقا چند دانگ از سند تهران به نام تویه؟ اجدادت اونجا به وجود اومدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
19
پيام منو هم بگذاريد . خيابان پيروزي خيابان مقداد 94 متر پاركينگ و انباري و آسانسور تك واحدي 16 ميليون پيش با ماهيانه 500 هزار تومان . من مستاجر 4 ساله اي هستم كه صاحب خانه ام مثلا هوايم را خيلي داشته و امسال 100 تومان گذاشته روي كرايه ام . ادعاي صاحب خانه ام 55 تا 60 ميليون رهن منزلش بوده كه ميشود معادل 1600 تا 1800 كرايه ماهيانه . پس من بايد شكر گذار هم باشم كه بعد از 4 سال بي خانمان نشدم و بايد كرايه 500 توماني را 2 دستي بدون اعتراض پراخت كنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
23
ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
38
اي خاك بر سر مسئولين - واقعا بايد بريد بميريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
قربونت برم ، من و تو که نداریم باید بریم بمیریم . نه اونا
م.ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
11
امروز يه واحد 90 متري دو سال ساخت در منطقه تهرانسر (البته با هزار خواهش و تمنا) اجاره كردم: 30+300. جالبه. نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
خوبه که...
الان تهرانسر هم قيمت ستارخانه...
كوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
22
باسلام
من يك صاحبخانه هستم و منزلم را در فرديس كرج (80متر ) يك ميليون وديعه و دويست و سي هزار تومان اجاره دادم و با خواندن اين مصيبت نامه هاي دردناك تصميم گرفتم اجاره امسال را اضافه نكنم انشاال...همه ما به فكر هم نوعان خودمان باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
دمت گرم اگه راست بگي...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
خیلی هم ارزان نمیدی اونجاهارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
40
با سلام، آقا كجاي دنيا رسمه كه حقوق ساليانه را 6% افزايش بدهند ولي هزينه اجاره بها 30 تا 40 درصد افزايش پيدا كنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
اينجا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
با علیک سلام ، آقا اینجای دنیا ، توی ایران رسمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
عجله نکن به زودی دارن مدیریت جهان را هم کنترات بر می دارند بقیه جاهای دنیا هم اینجوری میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
23
دو ماهه دنبال خونه مي گردم نمي تونم پيدا كنم - آخه بي وجدانا مگه يه كارمند چقدر حقوق مي گيره كه به فكر نيستيد - بابا نمي تونيد بريد كنار يكي ديگه كارو دست بگيره - چرا اينقدر مردمو عذاب مي ديد - خدا ازتون نگذره - ماكه دستمون به جايي نمي رسه فقط به دلي شكسته شكايت شما مسئولين بي لياقتو پيش خدا مي بريم .
ناشناس
Spain
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
29
دو ماه ديگه من بايد منزلي كه الان به عنوان مستاجر دران سكونت دارم بايد تخليه كنم نميدانم چكار كنم با اين پول پيش ودرامدي كه من دارم هيچكس به من خونه نمي ده با داشتن زن ودو فرزند ميترسم مجبور باشم در كنار خيابان زندگي كنم از بچه هام وزنم خجالت ميكشم. هرشب تاصبح بيدارم وبي صدا گريه ميكنم كه خانواده ام متوجه نشوند چند بار فكر دزدي به سرم زده ولي مني كه يك عمر با ابرو وپاك و شرافتمندانه زندگي كردم نميتوانم. دولت ورييس جمهور تاكي وچقدر دروغ شما هيچ كدام درد كشيده نيستيد ايا تابحال شرمنده خانواده شده ايد ايا داشتن يك سقف كوچك براي انسانهايي امثال من زيادخواهي است شما اگر از جنس مردم بوديد نمي گفتيد همه چيز خوب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
19
راستی چه خبر از « کد رهگیری » !!!! قرار بود این کد ، نقش اساسی داشته باشه در کنترل بازار اجاره بها . من به شخصه کشته مرده تصمیمات کارشناسی :-) این دولتم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
17
منم فوق لیسانس فنی اوری اطلاعات دارم الان 6 ساله ازدواج کردم همین که مدرک گرفتم خانواده ام برام زن گرفتن تو این مدت چند سال تحصیلم هر چی داشتیم خرج تحصیلم شد الان مستجرم واسه خودم مغازه دارم تو این مدت فقط کرایه خانه کرایه مغازه دادم ماهی 1700000 هزار تومان کرایه مغازه و کرایه خانه میدهم تو این چند سالم هیچ پس اندازی نداشته ام شما بگین با این وضع کارو کاسبی میشه اینهمه کرایه داد و زندگی کرد منم با همه دوستان موافقم که باید از این مملکت گذاشت و پا به فرار گذاشت بازم اونجا یه ارزشی واسه علم قائلند اینجا واسه چند نفر افراد خاص خوبه به درد ما اینجا نمی خوره سهمیه هم نداریم بمونیم باید بمیریم
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
30
من یکی از مستاجرهای شهر تهران هستم بچه تهران هم هستم خانه ای در خیابان هنگام 12میلیون 600 هزار ماهی اجاره کردم ما که مسلمانیم دم از اسلام میزنیم شعیه علی هستیم  به یکدیگر رحم نمی کنیم می خواهیم تمام مشکلات مادی زندگی را مستاجر بگیریم خداوند فرموده رحم کنید تا به شما رحم شود
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
1
18
عصر ایران به خدائی که میپرستی
به جون عزیزت یه کم از ما مستاجرا بیشتر بنویس شاید یکی توجه کنه
باور کن همه درآمدمون داره میره واسه اجاره
به خدا قسم دو سه ماهه رنگ میوه ندیدیم تو خونه چه برسه به چیزای دیگه
allain
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
8
ای مردم عزیز دردمند من به عنوان یک ایرانی از عمق مسایل و مشکلات با خواندن نظرات آگاه شدم . باید مردم به هم کمک کنند همه ما مانند یک خانواده در این مملکت زندگی می کنیم و با هم مدارا کنید و نگذارید به بهانه تورم و گرانی عده ای به دیگران فشار اورند
ای مردم اگر به یکدیگر رحم کنید خدا به شما و کسانتان رحم می کند . بیایید با گذشت و نوعدوستی هوای هم را داشته باشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
9
من فرزندیکی از برادرای وزارت کشور هستم، هر روز باید به خاطر این مسائلی که پیش میاد باهاشون بحث داشته باشم، راستی منم دارم میرم در واقع دارم فرار میکنم، به اصطلاح جزو نخبه ها هم هستم اما کیه که بفهمه، من وقتی میبینم دانشجوی دکترا و کسایی که دکترا دارند تو این مملکت وضعشون اینه به چه امیدی بمونم؟ ریز گردها زیاد شده نفس تنگی گرفتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
59
سایت عصر ایرانو به خاطر واقع بینی اش و واقعیت گویی اش دوست دارم و یه راست میام سراغ عصر ایران
اقا حرف دل منم بذارید لطفا!
من دانشجوی دکتری امیر کبیر انصراف دادم همی و میخواهم راهی دیار کفر شوم!
البته من پول اجاره نمیدادم ولی میدانستم چه سرانجامی در انتظار من است
خسته و افسرده ام
بسیار افسرده!
دوست دارم ازدواج کنم اما نمی توانم! میترسم!
گناهش پای مسئولش!
ادعای نخبگی ندارم! اما فراموش نکنید من یه سیستم احتیاج ندارم این سیستم است که به یک نخبه احتیاج دارد!
با این مسکن مهرتون!
ایران من خداحافظ برای همیشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
3
63
بابا من به 4 تا صاحب خونه پول دوست و دله کار ندارم ولی اون صاحب خونه هم داره تو همین مملکت با همین قیمت ها و درآمد ها زندگی میکنه کار از جای دیگه خرابه. به قول معروف خانه از پایبست ویران است.
j
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
4
27
عصر ایران .اول تشکر.65متر در سلسبیل 10میلیون ماهی 550سکوت مسئولین چرااا.علما مراجع تقلید که انتظار 1000برابری ما مستاجران از این عزیزان نسبت به مسئولین داریم.به نظر بنده خیلیییییییییییییی سکوت کردند.تو کشور اسلامی سکوت به ظلم چه معنی داره .ایا ظلم نیست ...در کشور ترکیه 2 سال پیش دولت دل سوز قانونی تصویب کرد که هیچ کس تا 3سال حق نداره اجارهها را اضافه کنه چه تجاری چه مسکونی ما کجا انها کجا ما فقط شعار میدم وسلام
م
United States of America
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
69
خوب اینها تو ایران زندگی نمی کنن که ببیند .
من خودم تا 2 ماهه دیگه باید تغییر مکان بدم ، با پول پیشی که دارم باید 2 / سوم حقوقم رو اجاره بدم ( 18 میلیون پول پیش دادم در حال حاضر ) خدا نگذره از باعث و بانیش ...

آقای ... احمدی نژاد : باید خجالت بکشید با داشتن همچین دولتی که فقط ادعا داره . من که دیگه رای به هیچ کس نمی دم به هر کسی رای دادیم بجای خدمت به مردم به فکر منافع و جیب خودش در آینده بود و حال ...
یا علی
واکنش پسر ترامپ به تلاش‌های نئوکان‌ها برای به شکست کشاندن مذاکرات ایران و آمریکا  ناسا اولین ژنراتور فضایی انرژی هسته‌ای جهان را آزمایش می‌کند آقای آملی لاریجانی! بعد از 2300 روز، تازه می گویید نه تعجیل می کنیم نه تعلل؟! 5 آموزۀ استراتژیک در مذاکرۀ ایران و آمریکا به روایت اندیشکدۀ کارنگی حوزه علمیه قم چگونه در سال ۱۳۰۱ بازتأسیس شد؟ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: ترامپ آماده صلح با ایران است/ ویتکاف منتظر است تا تهران به میز مذاکرات بازگردد نتانیاهو: ۱۸ نفر به اتهام دست داشتن در آتش‌ سوزی‌ ها بازداشت شدند شلیک گلوله در نارمک تهران برای دستگیری ۲ سارق/ پلیس: سارقان می خواستند با ماموران درگیر شوند تصاویری از چهره علی شمخانی در جلسه بررسی پیوستن به پالرمو؛ جلیلی و لاریجانی هم بودند/ تیپ جدید احمدی نژاد در جلسه مجمع (عکس) فلاحت‌ پیشه: ارسال پیامک حجاب هیچگاه مبنای قانونی ندارد آیت الله نورمفیدی: فقها و مجتهدان باید به گونه ای مطالب را بیان کنند که سبب «نفرت» نشود واکنش ظریف به عزاداری بوشهری ها در فستیوال کوچه/ مردم نشان دادند که زمان شناس هستند/ به اروپایی‌ها گفتم روی‌تان را زیاد نکنید! ادعای خبرنگار ایتالیایی: ماتزاری سرمربی استقلال شد/ باشگاه استقلال: هنوز قراردادی با ماتزاری امضا نشده مبنای نامگذاری «روز خلیج فارس» چه بود؟ فیلم‌های آخر هفته در تلویزیون
نظرسنجی
به نظر شما هدف ستاد امر به معروف از ارسال پیامک های حجاب به موبایل های مردم چیست؟