کد خبر ۱۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۳۱۲
انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰

میرکاظمی به قرارگاه خاتم رفت

سید مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت کار خود را در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء آغاز کرد.

به گزارش نفت‌نیوز، وی در هفته گذشته در دفتر این قرارگاه واقع در شهرک غرب مستقر گردید.

گفته می‌شود وزیر سابق نفت مسئولیت یکی از پروژه‌های این قرارگاه را بر عهده گرفته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کیپ‌ورد، شگفتی‌ساز جام جهانی؛ اروگوئه بیلسا را به لبه پرتگاه برد ۵ اشتباه رایج در پمپ بنزین که باید فورا آن‌ها را متوقف کنید مردم قبل از گوگل چطور در اینترنت جستجو می‌کردند؟ نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد(+عکس) ۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک)