فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۶۵۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۶۵۷
انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۰

اگه این بالا بودید چه احساسی داشتید؟! (+عکس و فیلم)


















لطفا کمی صبر کنید...
______________________________________



ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
23
23
بد جوری سردرد شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
زین پس به جای واژه سردرد شدم بگویید سرم درد گرفت.
همینجوری حرف میزنیدبرامون واژه سازی می کنند
F4-E
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
10 دقیقه کامل خندیدم
ناشناس
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
60
23
دوربین نسبت به سطح زاویه دارگرفته شده بود.اگر سطح اینقدر عمودی بود ماشین وارونه می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
زاويه دار نيست اگر اشتباه نكنم اين عكسا مال يه برنامه بود كه يكبار از BBC بخش شد راجع به ماشين هاي نظامي آمريكا
جواد*
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
54
63
اگه پراید خودم یا روآ سال بابام بود خیالم راحت بود اگه ماشین دیگه ای بود عمرا همچین ریسکی نمیکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
53
58
ببخشید گلاب کاشان به روتون... میکردم
ابراهیم رحیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
15
12
بد جوری احساس خوشبختی می کردم ! چون از فرط شکم سیری و پول داشتن زیاد ، جون و مال بی زبون رو اینجور به خطر می انداختم و غمم هم نبود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
چه کوتاه فکر!!
مونا
Australia
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
44
42
ترسوها
این که اصلا شیبی نداره!
هیجانشم خیلی کم
بیان ایران ببینم جرات دارن هواپیماهای ما رو سوار شن؟؟؟؟؟؟
هادی
United States of America
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
51
64
با این ماشینها، احساس امنیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
30
12
باور کنید رانندگی در جاده های ایران از این خطرناکتر و ترسناکتر است .منکه میترسم
داداشی
Germany
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
20
6
اون بال که می رسیدم می گفتم کدوم کارشناس عمران کم ... این سرعت گیر رو اینجا گذاشته. آخه سرعت گیرای شهر ما هم همینطورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
40
29
اين جا امريكاست به نام پشت شير (عكس اول و دوم مشهوده) ولي الان ماشين سواري تو اين مكان ممنوع شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
20
5
بگید اگه شما این ماشینا رو داشتین چیکار می کردین؟! اینا چه جور ماشینی هستند که مثل اسپایدر من چسبیدن به سنگ و واژگون نمیشن؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
25
6
دربست سوار ميكردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
52
155
سوار ماشین نبودم خیلی احساس بهتری داشتم.چون کلا به دست ساخته های بشر مخصوصا در همچین جای خطرناکی زیاد اطمینان ندارم.
اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی آیا به خودتان دروغ می‌گویید؟ معنی نمادها در زیورآلات، آشنایی با انواع نمادها پنهان‌کاری مردان، آمار زنان افسرده‌ را بیشتر کرده است / باید مهارت کمک‌خواهی مردان را افزایش دهیم راز دیسک خورشید اینکا: شی باستانی که می‌توانست دروازه جهان‌های موازی را بگشاید(+عکس) جدایی یک شبه اتفاق نمی‌افتد؛ انجام منظم این ۹ کار در بلندمدت سردی می‌آورد طاق‌های نصرت از کجا آمدند؟ راز خرید ماهی تازه؛ ۹ روش‌ مناسب برای پخت ماهی /چگونه بوی زهم ماهی را بگیریم؟ ۱۰ اختراع بزرگ چینی‌ها که جهان را تغییر داد