فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۱۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۱۳۱۰
انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۵-۰۱-۱۳۹۰

برگ جریمه تخلفات رانندگی حذف می شود

عصر ایران
او هوشمندسازی جاده‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های اصلی پلیس راهور در سال «جهاد اقتصادی» عنوان کرد

پلیس راهنمایی و رانددگی از امسال به مرور جریمه کاغذی را حذف می کند.

سردار اسکندر مومنی، رییس پلی راهنمایی و رانندگی می گوید در سال 90 جریمه های کاغذی حذف می شوند: قبض‌های جریمه دستی باید امسال برچیده شود. در سال 89 جریمه الکترونیک در تهران بزرگ به صورت آزمایشی اجرا شد که امیدواریم در سال جاری به سایر استان‌های کشور تعمیم یافته و قبض‌های جریمه دستی به طور کامل برچیده شود.

او هوشمندسازی جاده‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های اصلی پلیس راهور در سال «جهاد اقتصادی» عنوان کرد و گفت: باید نظارت پلیس بدون حضور فیزیکی آن همیشگی باشد، که در این راستا در سال جاری نصب دوربین‌های کنترل ترافیک و سرعت و هوشمندسازی جاده‌های شمالی خصوصا چالوس، هراز و فیروزکوه در دستورکار بوده و در کنار این جاده‌ها محورهایی مانند خرم آباد ـ اندیمشک و سیرجان ـ بندرعباس نیز به سیستم‌های کنترل هوشمند مجهز می‌شوند.

به گفته سردار مومنی آمارها نشان می‌دهد در محل‌هایی که دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده است، تخلفات رانندگی خصوصا سرعت غیرمجاز حدود 50 درصد در نوروز امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
2
17
سلام
در محور سیرجان به بندر عاس اینجانب با اتومبیل ال 90 و با سرعت 120 کیلومتر بیست هزار تومان جریمه شدم در همان لحظه ای که خدمت جناب سروان ایستاده بودم تا برگ جریمه را بگیرم یک اتومبیل سانتافه با کمی بیش از 120 کیلومتر سرعت توسط دوربین سرعتش کنترل شد و در کمال نا باوری جناب سروان فرمودند ماشینهای مثل سانتافه و کمری و ازرا و این جور ماشینها حق دارند با این سرعت بروند و جریمه اش نکردند تازه فهمیدم عدالت یعنی چه ؟ تبعیض بین پولدار و بیپول هم معنایی ندارد
اگر خواستید برگ جریمه خودم را برایتان بفرستم تا بدانید کدام افسر چنین فرمودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
2
سلام
در محور یاسوج به لردگان اینجانب با سرعت 115 کیلومتر توسط پلیس متوقف شدم و زمانی که افسر پلیس از من درخواست ارایه گواهینامه کرد از وی خواستم اجازه دهد به ماشین مراجعه کنم ومدارک را بیاورم اما ایشان گفتند با توجه به اینکه زن وبچه داخل ماشین هست ودر این گرما معطل میشوند لازم نیست چون ماشین با فاصله از پلیس پارک شده بود بنده هم ضمن تشکر از افسر مربوطه برگ جریمه را تحویل گرفتم وبا توجه به اینکه گفته بود جریمه سرعت غیرمجاز 20000 تومان است برگ جریمه را چک نکردم وفردای ان روز که به بانک مراجعه کردم تا ان را پرداخت کنم در کمال نا باوری دیدم مبلغ جریمه 27000 تومان است 20000 جهت سرعت غیرمجاز و 7000 تومان عدم همراهی گواهینامه وانجا بود که پی به حرمت زن وبچه بردم.
امیدوارم که خدا ازش نگذره
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد