فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۱۰۲۴
انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۰

اينترنت اكسپلورر 9 سبزترين مرورگر اينترنتي

مايكروسافت ادعا كرد اينترنت اكسپلورر 9 كه جديدترين مرورگر اينترنتي ساخت اين كمپاني است داراي كمترين ميزان مصرف انرژي در ميان ساير مرورگرها است.

به گزارش ايسنا، مايكروسافت پس از انجام يك سري از آزمايش‌ها و مقايسه‌ي ميزان مصرف الكتريسيته مرورگرهاي اينترنتي از جمله اينترنت اكسپلورر 9، كروم گوگل، فايرفاكس، اپرا و سفري اعلام كرد: اينترنت اكسپلورر 9 داراي كمترين ميزان مصرف الكتريسيته است.

در اين آزمايش‌ها ميزان مصرف الكتريسيته براي بالا آمدن يك وب‌سايت توسط مرورگرهاي مختلف مقايسه شدند.

مايكروسافت اعلام كرد: هرچه ميزان مصرف الكتريسيته مرورگرها پايين‌تر باشد طول عمر باتري لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه بالاتر خواهد بود.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم