فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۰۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۰۹۳۰
انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۰

حضور خرگوش عروسکی در برنامه سیاسی سیما!

عصر ایران
روز گذشته در برنامه مناسبتی «مجله ۳۰ یا سی» که با حضور دو مجری جوان، یک خرگوش عروسکی! و چند نوجوان برگزار می‌شود برنامه هسته‌ای ایران، چالش‌ها و تمام رویدادهای سیاسی و علمی این حوزه خلاصه وار و به صورت کپسولی در یک گزارش ۷-۸ دقیقه‌ای به مخاطبان شبکه کودک ارائه شد.
شبکه دو سیما، برنامه هسته‌ای ایران که چالشی‌ترین موضوع سیاست خارجه و دیپلماتیک کشور است را سوژه برنامه نوروزی برای کودکان قرار داد.

به گزارش فردا؛ شبکه دو سیما که از اول امسال به «شبکه کودک» نیز تغییر نام داده است سیاست خارجه و بحث هسته‌ای کشور را سوژه برنامه سازان خود برای مخاطب کودک و نوجوان این شبکه قرار داده است.

روز گذشته (چهارشنبه) در برنامه مناسبتی «مجله ۳۰ یا سی» که با حضور دو مجری جوان، یک خرگوش عروسکی! و چند نوجوان برگزار می‌شود برنامه هسته‌ای ایران، چالش‌ها و تمام رویدادهای سیاسی و علمی این حوزه خلاصه وار و به صورت کپسولی در یک گزارش ۷-۸ دقیقه‌ای به مخاطبان شبکه کودک ارائه شد.

شبکه کودک سیما در حالی مخاطب خود را در برابر آماجی از اطلاعات و اصطلاحات مختلف علمی و تخصصی قرار می‌دهد که هنوز بسیاری از مردم عادی کشور نیز در این سطح با موضوعات کار‌شناسی بحث هسته‌ای و برنامه‌های سیاست خارجه پیرامون آن آشنایی ندارند

پیش از این اعلام شده بود گروه سیاسی شبکه ۲ سیما برنامه‌های «مجله ۳۰ یا سی»، «هفت‌سین ۳۰ یا سی» را برای پخش در ایام نوروز سال ۹۰ آماده کرده است.

برنامه «مجله ۳۰ یا سی» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با اجرای سهیل جدی و امیر عباسیان وقایع سیاسی سال ۸۹ را برای کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه هر روز ساعت ۱۵ پخش خواهد شد. تهیه‌کننده این برنامه وحید نهضت است.

برنامه «هفت سین ۳۰ یا سی» نیز که پیش از این با نام «جهان در سال ۸۹» معرفی شده بود نیز به تهیه‌کنندگی وحید نهضت و با اجرای سهیل جدی و امیر عباسیان و در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، هر روز ساعت ۸ صبح پخش خواهد شد.

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی اخیرا اعلام کرده بود شبکه دوم سیما از ابتدای سال ۱۳۹۰ به شبکه خردسال، کودک، نوجوان و خانواده تبدیل می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
India
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
0
21
بخشی از مشکلات کشور ما در کنار سایر دلایل، سیاسی بودن مردم و دخالت افراد مسئول و غیر مسئول در سیاست ،بجای کارشناسان امر میباشد.در حالیکه در کشور های پیشرفته چنین نیست و هر کس در محدوده مسئولیت های واگذار شده و تخصص خود وارد مسائل میشود و آنرا به بهترین وجه انجام میدهد، نه بیشتر. لذا چه دلیلی دارد که با این سابقه ، باز هم به دنبال سیاسی کردن بچه هایمان باشیم؟ آیا بهتر نیست به همه آموزش داده شود که بهتر است هر کس در محدوده تخصص و حوزه مسئولیت خود وارد مسائل شده و اظهار نظر نماید و کارش را درست انجام دهد تا اینکه وارد مسائل دیگر شود و درحوزه مسئولیتش کار ها به امان خدا رها شود؟
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
0
18
اینم شد کار؟
از الآن؟
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود