فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۳-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۵۰۴۹
انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۳-۰۸-۱۳۸۹

هيات حقوق بشري ايران به نيويورک رفت


هيات عالي رتبه جمهوري اسلامي ايران به رياست "محمد جواد لاريجاني" دبير ستاد حقوق بشر، براي شرکت در شصت و پنجمين مجمع عمومي سازمان ملل روز شنبه عازم نيويورک شد.

به گزارش ايسنا، هيات متشکل از نمايندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هاي ذي‌ربط به رياست "محمد جواد لاريجاني" مشاورعالي امور بين‌الملل رياست قوه قضاييه به منظور دفاع از سياست‌هاي راهبردي حقوق بشري جمهوري اسلامي ايران و نيز ايجاد زمينه‌هاي تعامل بيشتر با ساير کشورها در اين اجلاس شرکت مي‌کند.

بر اساس اين گزارش، شصت و پنجمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل از روز چهارم آبان آغاز به کار کرده و تا روز بيست‌ و نهم آبان ماه ادامه دارد.
برچسب ها: حقوق بشر
ارسال به دوستان
تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی عرق‌ریزی کلافه‌تان کرده؟ این راهکارها را امتحان کنید آقای پلیس! مرا به خاطر قتل هووی مادرم دستگیر کنید؛ دارم از عذاب وجدان می میرم مونا ؛ یک نام جدید برای شاسی بلند جدید کمپانی چینی (+عکس) کشف یک «اَبَر انگل» عجیب برای نخستین بار (+عکس)