فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۸-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۴۰۵
انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۸-۰۸-۱۳۸۹

اظهارات عجیب تقی رهبر درباره برخورد با "بدپوشش ها"

عصر ایران
اين دو مسئول نيروي انتظامي عنوان كردند: دست و پاي ما بسته شده و ما حتي اگر بخواهيم با يك فرد بد پوشش مقابله كنيم موظفيم تا در يك جاي خلوت خود را به اين فرد رسانده و در خفا وي را با تذكري شفاهي ارشاد كنيم.

فارس: رئيس فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي از نشست اين فراكسيون با جانشين فرمانده ناجا و فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ خبر داد و گفت: فرماندهان پليس معتقدند دست و پايشان براي برخورد با مظاهر فساد بسته است.

حجت‌الاسلام محمد تقي رهبر عضو فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم اصفهان با اشاره به ديدار سردار رادان جانشين فرمانده ناجا و سردار ساجدي‌نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعضاي فراكسيون روحانيون مجلس گفت: اين افراد به مجلس دعوت شده بودند تا در مورد نحوه برخورد با مظاهر فساد در سطح جامعه با آنها تبادل نظر شود.

وي ادامه داد: در صحبتي كه با اين افراد داشتيم از آنها پرسيده شد چرا بايد در سطح جامعه مظاهر فساد مانند شرارت، توزيع مواد مخدر، بدپوششي و بدحجابي وجود داشته باشد كه اين افراد عنوان كردند متأسفانه برخي دستوراتي كه از افراد سطح بالاي كشور به آنها مي‌رسد دست و پاي آنها را بسته و اجازه نمي‌دهد تا كار خود را انجام دهند.

رهبر با انتقاد از برخي مسئولان كه شعار برخورد فرهنگي با مظاهر فساد را مي‌دهند، گفت: اينكه بايد با يك فرد برخوردي نرم داشت را مسئله‌اي مهم است اما نبايد به قيمت برخورد فرهنگي اجازه دهيم تا مظاهر فساد در جامعه بروز كند.

نماينده مردم اصفهان با اشاره به اين مطلب كه از اين دو نفر در مورد چرايي حذف گشت‌هاي ارشاد نيز پرسيده شد، گفت: اين افراد مدعي شدند بر اساس دستورات مقامات مجبور شده‌اند تا گشت ارشاد را جمع كنند و نام آن را به گشت حقوق شهروندي تغيير دهند.

اين دو مسئول نيروي انتظامي عنوان كردند: دست و پاي ما بسته شده و ما حتي اگر بخواهيم با يك فرد بد پوشش مقابله كنيم موظفيم تا در يك جاي خلوت خود را به اين فرد رسانده و در خفا وي را با تذكري شفاهي ارشاد كنيم.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس گفت: حقوق شهروندي اين است كه اجازه ندهيم در حكومت اسلامي فساد و بدپوششي وجود داشته است.

نماينده مردم اصفهان همچنين با گلايه برخي مسئولان كه دست نيروي انتظامي را بسته‌اند و اقتدار اين نيرو را در برخورد با فساد ضعيف كرده‌اند، گفت: ما خواسته‌ايم تا نيروي انتظامي با قدرت به مسئوليت‌هاي خود عمل كند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
10
عجب!!! آقای رهبر نگران فاجعه سعادت آباد نبودند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
15
این آقای رهبر که نماینده است هیچگاه از او اعتراضی نسبت به فساد مالی و زد و بند در صنایع یا وزار تخانه ها نشنیدم گوئی ایشان فقط همیشه بدنبال کنترل کردن مردم در کوچه و خیابان است خب اگر کارش این است میرفت در جا هائی مشغول کار میشد که فقط با این امور سر و کار دارند نه در مجلس که باید به همه امور رسیدگی کند .
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
8
مگر قبلا برحورد نكرديد - وضع فعلي نتيجه عملكرد گذشته است از اشتباه خود پند بگيريد وآينده را خراب نكنيد تند روي براي جلب رضايت توده ها بدون لحاظ مصلحت ملي فرصت طلبي وخيانت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
2
4
کجای این اظهارات عجیب بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
10
بمیرم برای دست و پای پلیسهای عزیز که به ناموس مردم حتی دست نمیتونند بزنند. حالا قاتلی چیزی بودند که بهونه جور بود. ولی از موی یک دخترک مگر میشود گذشت!؟
ناشناس
Canada
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
10
آیا تمام فساد در ایران در بد پوششی خلاصه می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
13
برای این آقایان مجلسی اگر یک نفر بمیرد چیز مهمی نیست ولی اگر روسری دختری یکم عقب بره مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
8
1
کجاش عجیبه !
اینکه نباید مظاهر فساد در جامعه ترویج شود عجیبه ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
10
واي برماكه تمام فكر مسئولان فقط ان دوتار مو است ولي به فكرجان دادن جوانان وبدبختي وگراني سرسام اور كه روزبروزبيشترميشود نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
2
چیزهای که مادیده ایم خلاف این رانشان میدهد!!@!!!
عباس
Germany
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
7
لا اکراه فی الدین
ناشناس
Germany
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
9
ببینم پلیس بجز مبارزه با بدحجابی کار دیگری هم بلد است ؟
وقتی در میدان کاج تهران جوانی را کشتند پلیس کجا بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
9
راست گفته مثلا نمی شود به یک جانی در میدان کاج شلیک کرد.
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت