فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۸۱۶۲
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶-۰۵-۱۳۸۹

خروج بخشی از وزارت علوم از تهران

مهر: مدیر کل دفتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از انتقال بخشی از حوزه ستادی وزارت علوم به یکی از استانهای اطراف تهران خبر داد و گفت: تا کنون مشخص نشده است که دقیقا چه بخشی به کدام استان منتقل شود و فعلا در حال بررسی هستیم.

ملک فر افزود: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری مبنی بر جایابی و انتقال 40 درصد از دستگاههای اجرایی و وزارتخانه های مستقر در تهران، وزارت علوم در حال بررسی قسمتهایی از این وزارتخانه برای انتقال است.

وی با بیان اینکه قسمتهایی از حوزه ستادی وزارت علوم به خارج از تهران منتقل می شود، اظهار داشت: هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که چه قسمتهایی به کدام منطقه منتقل شوند.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم گفت: اما با توجه به گستردگی بخش معاونت دانشجویی این وزارتخانه، انتقال این معاونت نسبت به سایر بخشهای در اولویت قرار دارد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خروج ، وزارت علوم ، تهران
ارسال به دوستان
راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران