فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۹۸۲
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۸۹

وزیر ارشاد: موضوع ماهواره در اختیار ارشاد نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید: موضوع ماهواره در اختیار وزارت ارشاد نیست و مراجع خاصی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این مساله را بررسی کنند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد حسینی در گفت و گو با نشریه مدیریت ارتباطات به سوالات گوناگون درباره سیاست های فرهنگی دولت دهم پاسخ داد.

حسینی در پاسخ به اینکه مبدا حل مساله ماهواره در کشور چه نهادی است، اظهار داشت:این موضوع در حیطه اختیارات ارشاد نیست و مراجع خاصی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این مساله را بررسی کنند.

وی ادامه داد: باید دید در مجموع آیا این به نفع کشور است یا خیر؟شاید بگویید الان فیلم های غیر مجار در کشور در حال پخش هستند و یک عده ای می بینند. انها مسئوولیتش با خودشان است. ماهواره شبکه هایی دارد که چه از نظر سیاسی وچه از لحاظ اخلاقی ، مروج دنبال کننده اهداف خودشان هستند.

وزیر ارشاد در این زمینه تصریح کرد: اینکه الان مجوز داشتن دیش ماهواره داده نمی شودبه خاطر ان آثار مخرب است که دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزیر ارشاد ، ماهواره
ارسال به دوستان
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا