فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۷-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۶۵۱۸
انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۷-۰۴-۱۳۸۹

قطعی برق صنايع تا 15 مرداد ادامه دارد

عصر ایران
محرابيان، قطعي برق صنايع را يكي از مشكلات واحدهاي صنعتي دانست و افزود: در طول سالهاي گذشته فعاليتهاي خوبي را براي كاهش قطعي برق در صنايع انجام داده‌ايم و اكنون نيز با تشكيل كارگروه مشترك با وزارت نيرو در تلاشيم ميزان قطعي‌ها را در حوزه توليد و صنعت كاهش دهيم.
فارس: وزير صنايع تابستان امسال را آخرين فصل محدوديت در برق صنايع دانست و گفت: قطعي برق در صنايع تا 15 مرداد خواهد بود و در تلاشيم تا وزارت نيرو براي به حداقل رساندن قطعي ها، همكاري لازم را با صنعتگران به‌عمل آوريم.

علي اكبر محرابيان در جمع صنعتگران و توليدكنندگان شهرك صنعتي شمس آباد با بيان اينكه اجراي قانون هدفمندكردن يارانه ها موجب صرفه جويي 20 درصدي در مصرف انرژي خواهد شد، گفت: از آنجا كه اجراي اين طرح از نيمه دوم سال جاري در كشور اجرا خواهد شد، پيش بيني مي شود تابستان سال جاري آخرين فصل محدوديت در برق صنايع باشد.

وزير صنايع گفت: دربازديد قبلي خود از شهرك صنعتي شمس آباد تصميماتي در خصوص رفع مشكلات اين شهرك اتخاذ شد. در اين مدت روند اجراي طرحها با سرعت خوبي انجام شده است به گونه اي كه در اين فرصت 3 ماهه 18 پروژه با حدود 16 ميليارد تومان سرمايه گذاري تعريف شده است.

محرابيان به تلاشهايي كه براي تامين آب مورد نياز اين شهرك صورت گرفته اشاره كرد و گفت: در اين زمينه طرح هاي كوتاه و بلند مدتي مانند پساب و تصفيه خانه اجرا و به بهره برداري رسيده است.

وي همچنين حفر يك حلقه چاه را از ديگر فعاليت هاي در دست اجرا در خصوص تامين آب مورد نياز شهرك صنعتي شمس آباد ذكر كرد و ادامه داد: مجوز اين اقدام به زودي صادر خواهد شد و از اين طريق نيز آب مورد نياز شهرك وارد شبكه مي شود.

محرابيان درخصوص همكاري وزارت نيرو براي رفع مشكلات آب شهرك هاي صنعتي كشور گفت: بر اساس توافقات انجام شده از محل احداث سد، آب مورد نياز صنايع به ويژه شهرك صنعتي شمس آباد تامين مي شود كه اميدواريم مراحل عملياتي شدن آن هر چه زودتر انجام شود.

وي رفع مشكلات صنعتگران شهرك شمس آباد را از اولويت هاي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران دانست و گفت: اين شهرك يكي از بهترين شهرك هاي صنعتي كشور محسوب مي شود كه جلب رضايت صنعتگران آن براي ما از اهميت بالايي برخوردار است.

محرابيان، قطعي برق صنايع را يكي از مشكلات واحدهاي صنعتي دانست و افزود: در طول سالهاي گذشته فعاليتهاي خوبي را براي كاهش قطعي برق در صنايع انجام داده‌ايم و اكنون نيز با تشكيل كارگروه مشترك با وزارت نيرو در تلاشيم ميزان قطعي‌ها را در حوزه توليد و صنعت كاهش دهيم.

وزير صنايع تاكيد كرد: در سال جاري درجه هوا بالا رفته است كه اين موضوع مشكلاتي را در انتقال خطوط ايجاد كرده، در اين رابطه با رايزني هاي انجام شده در صدديم تا ميزان قطعي را كاهش دهيم تا بتوانيم از خسارتهاي احتمالي به واحد هاي توليدي و اشتغال جلوگيري كنيم.

وي با بيان اينكه قطعي برق در صنايع تا 15 مرداد خواهد بود، تاكيد كرد: در تلاش هستيم تا وزارت نيرو براي به حداقل رساندن قطعي ها، همكاري لازم را با صنعتگران بعمل آورند و البته از صنعتگران مي خواهيم با اتخاذ راهكاري مناسب در ساعات اوج مصرف، ميزان توليد خود را كاهش دهند.

محرابيان يادآور شد: صنعتگران و معدنكاران مي توانند با مديريت در محدوديت هايي كه در زمينه مصرف انرژي با آن مواجه هستند از زمان معين شده بر مشكلات فائق آيند.
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید