فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۷-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۸۹۲
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۷-۰۴-۱۳۸۹

بالاترین میزان خودکشی زنان در کدام کشور است؟

عصر ایران
این اطلاعات نشان می دهد هجده و هفت دهم نفر در هر صد هزار زن کره جنوبی در سال دو هزار و هشت خودکشی کردند.
واحد مرکزی خبر: اطلاعات وزارت دارایی و اداره آمار کره جنوبی که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می دهد این کشور بیشترین میزان خودکشی زنان را در بین کشورهای عضو "سازمان توسعه و همکاری اقتصادی" دارد.
 
این اطلاعات نشان می دهد هجده و هفت دهم نفر در هر صد هزار زن کره جنوبی در سال دو هزار و هشت خودکشی کردند.

این در حالی است که میزان خودکشی در دیگر کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی به غیر از ژاپن، بین چهار تا هشت نفر در هر صد هزار زن است. برای زنان ژاپنی، این میزان سیزده و دو دهم نفر در هر صد هزار نفر است.

خودکشی سومین علت اصلی مرگ زنان در کره جنوبی پس از بیماریهای قلبی و اختلالات مغزی است.

کارشناسان معتقدند میزان بالای خودکشی زنان در کره جنوبی به علت استرس ناشی از مدرسه، کار، روابط، تربیت کودکان و مشکلات مالی است.

دولت کره جنوبی یک رشته از تلاشها را به منظور کاهش میزان بالای خودکشی در این کشور آغاز کرده است.
برچسب ها: خودکشی ، زنان ، آمار
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت