فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۸۰
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۳۸۹

سازندگان مجسمه‌هاي سرقتي دوباره مثل آن مجسمه‌ها را مي‌سازند


فارس: شهردار منطقه 6 گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از سازند‌گان مجسمه‌هاي سرقتي شهر تهران خواسته‌ است؛ دوباره آن مجسمه‌ها را بسازند.

مصطفي سليمي با اشاره به سرقت تعدادي از مجسمه‌هاي شهر تهران در 3 ماهه اول سال جاري گفت: 3 مجسمه به سرقت رفته در منطقه 6 شهرداري تهران قرار داشت.

شهردار منطقه 6 با بيان اينكه سازمان زيباسازي شهرداري تهران با سازندگان مجسمه‌هاي به سرقت رفته تماس گرفته است، گفت: قرار است دوباره اين سازند‌گان مجسمه‌ها را بسازند.

به گفته سليمي، مجسمه مادر، ابن سينا و يك تنديس ديگر از اين منطقه به سرقت رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم