کد خبر ۱۲۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۲-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۲۵۴۶
انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۲-۰۴-۱۳۸۹

پروين: می‌خواستم با احمدی‌نژاد حرف بزنم

عصر ایران
به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم؛ اما نشد.
سرمربي اسبق تيم ملي و پرسپوليس گفت: به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم؛ اما نشد.

علي پروين صبح امروز نشستی با برخي اصحاب رسانه در محل باشگاه سرخپوشان آريا برگزار كرد.

وي اظهار داشت: روزي كه به ديدار دكتر سعيدلو رفتم، از ايشان هيچ چيز نخواستم؛ نه پستي و نه مقامي. فقط به سعيدلو گفتم كه نياز به احترام دارم تا شأن من حفظ شود. به سعيدلو گفتم، محمد 12 تا 13 بازي بيرون از زمين نشسته است. فكر كن او بچه خودت است. چه بلايي سر او خواهد آمد؟

وي افزود: سپس، سعيد لو به من گفت كه 48 ساعت بعد به شما قول مي‌دهم رضايت نامه محمد آماده مي‌شود؛ اما متأسفانه باز هم امروز محمد با سرپرست موقت پرسپوليس حرف زد و ايشان اعلام كرد كه چرا به سعيدلو گفته‌ايد كه نياز به رضايت نامه داريد.

پروين عنوان كرد: خيلي حرف‌ها در دل دارم كه با پروين چه كارهايي در فوتبال ما شده است. كسي هستم كه عمرم را براي فوتبال گذاشته‌ام. صندوق عقب ماشينم رختكن بزرگترين تيم ايران يعني پرسپوليس بود؛ اما با من بي مهري مي‌شود.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: محمد تا امروز 140 ميليون از پرسپوليس گرفته و 60 ميليون نيز طلب دارد. جالب است كه حالا نمي‌خواهد در پرسپوليس بماند. مي‌گويند، 300 ميليون تومان بايد بدهيد. تأكيد مي‌كنم، اگر رضايت نامه ندادند، يك سال محمد را بيرون از گود مي‌نشانم و امكان ندارد بگذارم بازي كند.

پروين خطاب به كاشاني نيز گفت: دوست ندارم اسم او را ببرم. پرسپوليس تيم من است. اين تيم را از چنگ من در آوردند. حالا هم از من پول مي‌خواهند تا بابت رضايت‌نامه پسرم دريافت كنند. من متأسفم.

وي درباره حرف‌هاي ناگفته خودش، خاطر نشان ساخت: دل پرحرفي دارم. فوتبال ايران بي معرفت است. آقايان قبل از انتخابات هميشه دنبال من بودند؛ اما الان هيچ خبري از آنها نيست. كلي حرف و درد دل دارم. اتفاقات درباره محمد فني نيست. نمي‌دانم اسمش را چه مي‌گذاريد. حتي يك روز به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم و به او بگويم كه در فوتبال ما چه مي‌گذرد؛ اما نشد.

پروين با اشاره به احتمال حضورش در يك برنامه تلويزيوني، گفت: يك روز عادل فردوسي‌پور به من زنگ زد و از من براي حضور در برنامه 90 دعوت كرد. به او گفتم، فقط اجازه بدهيد هرچه در دلم است به مردم بگويم و حرف بزنم؛ اما اجازه ندادند. خيلي حرف‌ها در دل پروين است؛ اما همچنان ناگفته مانده است.

وي در خصوص احتمال حضورش در هيأت مديره استيل‌آذين اظهار داشت: مثل برخي نيستم كه يك جا بنشينم، چاي بخورم و صورت جلسه امضا كنم. فقط مي‌خواهم در كارهاي فني شركت كنم چون خدا را شكر به اندازه كافي وضع مالي‌ام خوب است و نياز به اسم و رسم ندارم.
ارسال به دوستان
چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک