نبویان با انتخاب بخشهایی از نامه و حذف عامدانهی بخشهای دیگر که شامل چندین نامه و مکاتبه بود، نقلقولهایی ناقص و تقطیع شده منسوب به رهبری را در تلویزیون منعکس کرد.
گرچه این برنامهی سازماندهی شده بود در صداوسیما اما یکباره از آنتن زنده خارج و «قطع» شد
مشخص نیست نبویان چگونه به نامههای محرمانه دسترسی پیدا کرده است، اتفاقی که مسبوق به سابقه بوده و به نظر میرسد مستلزم ورود نهادهای نظارتی است.