فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۱۸۲۶
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۵

لغو محدودیت‌های حضور کارکنان در ادارات البرز

 کارکنان ادارات
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از بازگشت کامل فعالیت دستگاه‌های اجرایی این استان به شرایط عادی خبر داد. با اعلام این مقام مسئول، تمامی محدودیت‌های حضور کارکنان لغو شده و ادارات استان از امروز با ظرفیت کامل به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از بازگشت کامل فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان به شرایط عادی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مهدی فراهانی در نخستین نشست شورای اداری استان البرز در سال ۱۴۰۵ با اشاره به بازگشت شرایط کشور و استان به وضعیت عادی اظهار کرد: شرایط خاص و ملاحظاتی که در مقاطع گذشته و در پی تحولات اخیر برای نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده بود، دیگر موضوعیت ندارد و بر این اساس از امروز محدودیتی برای حضور کارکنان در ادارات وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز شاهد بودیم استان‌هایی که در معرض شدیدترین شرایط و محدودیت‌ها قرار داشتند، به تدریج به وضعیت عادی بازگشتند و اکنون ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز با ظرفیت کامل به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با تأکید بر لزوم حضور صددرصدی کارکنان در ادارات تصریح کرد: مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز نیز از طریق مبادی رسمی صورت خواهد گرفت، بنابراین انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها نسبت به اجرای دقیق این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

فراهانی در ادامه با اشاره به ضوابط اداری حاکم بر نحوه حضور کارکنان خاطرنشان کرد: تمامی مقررات و چارچوب‌های تعیین‌شده در بخشنامه اسفندماه سال ۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور همچنان به قوت خود باقی است و تنها موضوعی که مطابق تصمیمات اتخاذ شده همچنان استمرار خواهد داشت، ساعت کاری ادارات است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان همچنان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده و تمامی دستگاه‌ها موظف به رعایت این مصوبه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با انتقاد از برخی رویه‌های خارج از چارچوب در تعدادی از دستگاه‌ها گفت: گزارش‌هایی دریافت شده که برخی مجموعه‌ها بدون هماهنگی، ساعات کاری متفاوتی را اعلام کرده یا نسبت به تغییر آن اقدام کرده‌اند که این موضوع مورد تأیید نیست و تمامی دستگاه‌ها باید بر اساس ساعت کاری مصوب فعالیت کنند.

فراهانی تأکید کرد: هرگونه تغییر در ساعات فعالیت ادارات یا تمدید زمان کاری برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و انجام مأموریت‌های سازمانی صرفاً با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم امکان‌پذیر خواهد بود و دستگاه‌ها مجاز به اتخاذ تصمیمات مستقل در این زمینه نیستند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیریت مناسب منابع انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت کامل کارکنان، زمینه ارائه خدمات مطلوب، تسریع در انجام امور مردم و ارتقای رضایتمندی عمومی را فراهم کنند.

ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"