فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۰۶۴۸
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۵

زیدآبادی: تاریکی جنگ رفت؛ همدیگر را ببخشیم

ی
فعال اصلاح طلب نوشت: همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم.

احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود در مطلبی با عنوان « فردایی دگر شد!» نوشت: 

تاریکی جنگ رفت و فردایی دگر شد.

بی‌نهایت حرف است و بی‌نهایت مشکلات ریز و درشتی که باید حل شوند.

همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم. به آینده سلام کنیم و وارد دورانی از صلح و دوستی و مهر و آسایش و آرامش و آبادانی شویم. لازم است به تمام مردم این سرزمین گفته شود:

"ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِین."

فعلاً همین! 

ارسال به دوستان
درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان