فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۶-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۸۵۷۹
انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۶-۰۲-۱۴۰۵

لزوم صرفه جویی در مصرف آب تهران (+جزئیات)

آب
سخنگوی صنعت آب گفت: طول سال گذشته همراهی مردم در حوزه مدیریت مصرف آب را داشتیم البته در برخی شهر‌ها این همراهی بیشتر و برخی کمتر بود.

عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور در رسانه ملی گفت: در طول سال گذشته همراهی مردم را داشتیم البته در برخی شهر‌ها این همراهی بیشتر و برخی کمتر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سخنگوی صنعت آب در ادامه اظهار کرد: در تهران حدود ۱۰ درصد مدیریت مصرف داشتیم که باتوجه به اینکه وضعیت منابع آبی تهران و شرایط اقلیمی آن در ۴ الی ۵ سال گذشته خوب نبوده است باید این عدد بیشتر شود.

او افزود: اگر مردم در این روزها مصرف آب را کاهش دهند، امکان تداوم خدمات آبرسانی به سایر مناطق هم فراهم می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان (+عکس) عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است