کد خبر ۱۱۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷-۱۱-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۱۵۷۱
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷-۱۱-۱۴۰۴

حقوق‌ها در ۱۴۰۵ چقدر بالا رفت و چه کسانی بیشترین افزایش را می‌گیرند؟

حقوق‌ها در ۱۴۰۵ چقدر بالا رفت و چه کسانی بیشترین افزایش را می‌گیرند؟
نمایندگان مجلس درباره حقوق کارمندان، سربازان، بازنشستگان و مددجویان برای سال آینده تصمیم‌گیری کردند.

 امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه و در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۵ کل کشور، نمایندگان تکلیف حقوق و مزایای کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مددجویان و خانواده شهدا را مشخص کردند.

حداقل حقوق کارمندان ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

به گزارش تجارت نیوز ، براین اساس حداقل افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد.

با تصویب نمایندگان مجلس حقوق کارمندان دولت برای سال آینده از ۲۱ تا ۴۳ درصد به صورت پلکانی معکوس تصویب شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در ادامه تاکید کرد که بعد از لحاظ معافیت‌های مالیاتی و دیگر موارد مجلس در واقع حقوق کارمندان را ۳۲ تا ۴۳ درصد افزایش داده است.

افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد برای سال آینده ۲۰ درصد تعیین شد

حقوق سربازان مجرد و متاهل ۲۰ درصد افزایش یافت

در ادامه بررسی بخش الزامات مصارف لایحه بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور درباره حداقل افزایش حقوق سربازان وظیفه مجرد و متاهل تصمیم‌گیری کردند.

بر این اساس افزایش حقوق سربازان وظیفه مجرد مشغول در عملیاتی ۲۰ درصد تعیین شد.

افزایش حقوق سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی ۲۰ درصد مصوب شد.

افزایش حقوق سربازان وظیفه متاهل مشغول ۲۰ درصد شد.

سقف پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۷۵۰ میلیون شد

نمایندگان در جریان بررسی بخش الزامات مصارف لایحه بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور، سقف پاداش پایان خدمت بازنشستگان را مشخص کردند.

بر این اساس نمایندگان مجلس سقف پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۷۵۰۰ میلیون ریال مصوب کردند.

همچنین سقف نسبت خالص پرداختی متوسط ماهانه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر در سال برای تمام گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر به استثنای قضات و اعضای هیات علمی و موارد جزء (۲) بند (ت) تبصره (۱۲) قانون بودجه ۱۴۰۴ کل کشور، از محل و تحت هر عنوان به مبلغ مندرج در حکم کارگزینی و قرارداد منعقده ماهانه حقوق بگیران ردیف یک ۵ : ۷ برابر خواهد بود.

سال آینده حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد

در ادامه بررسی الزامات مصارف لایحه بودجه ۱۴۰۵ کل کشور و در جریان بررسی ردیف یک که به حقوق و دستمزدها می‌پردازد، حداقل حقوق بازنشستگان مشخص شد.

براین اساس حداقل حکم حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران ۱۶۸ میلیون ریال تصویب شد.

مستمری مددجویان و والدین شهدا در سال آینده ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند

نمایندگان در ادامه بررسی الزامات مصارف لایحه بودجه سال آینده تکلیف مستمری مددجویان و والدین شهدا را مشخص کردند.

میزان افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ۵۰ درصد تعیین شد.

همچنین میزان افزایش مستمری والدین شهدا ۵۰ درصد تصویب شد.

ارسال به دوستان
بازگشت گوشی‌های کوچک؛ Enough Phone با قابلیت تعویض باتری و ابعاد جمع‌وجور شب های بخارا؛ 9 پله تا 1000/ 4 وزیر حوزه فرهنگ برای شب هزارم کمی ذوق به خرج دهند! روزنامه جمهوری اسلامی: دخالت تندروها و جریان‌های مشکوک در تجمعات شبانه نگران کننده است چرا برخی برای رضایت دیگران به خود آسیب می‌زنند؟ تفاوت مهربانی و ایثار مخرب قیمت نفت کاهش یافت افزایش قیمت طلا در بازار جهانی راهنمای نجات خودرو در سیلاب؛ اشتباه کوچکی که به یک حادثه مرگبار ختم می‌شود روزنامه فرهیختگان: دولت آلمان در مراسم فرانکفورت، رضا پهلوی را تحویل نگرفت تصویری از «شکوه عظمی خانم» در حال قلیان کشیدن قتل زن جوان با سلاح کلاشینکف در تاکسی/ کشف جسد در چاه توقف فعالیت فرودگاه ریاض در پی حمله حمله پهپادی یمن موشک‌های هسته‌ای در خدمت ناسا برای رسیدن به عمق فضا ۶ دلیل مهم برای اینکه ماش را هفتگی بخورید حمله آمریکا به جزیره قشم / صدای 4 انفجار / استانداری: حمله به خارج از مناطق مسکونی و تجاری ؛ خسارتی به زیرساخت‌ حیاتی و خدماتی جزیره وارد نشد عضو کمیسیون تلفیق: با افزایش ۳۵ درصدی حقوق در سال آینده مخالف هستیم