کد خبر ۱۱۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۲۲۵۸۷
انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو
مالکان چند خودرو تنها یک ماه مهلت دارند تا خودرو مدنظر برای دریافت سهمیه بنزین را انتخاب کنند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت اعلام کرد مالکان دارای چند خودرو تنها یک ماه فرصت دارند تا یکی از خودروهای خود را برای دریافت سهمیه سوخت معرفی کنند؛ در غیر این صورت، شرکت ملی پخش به‌صورت خودکار سهمیه را فقط برای یکی از خودروها فعال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا ، رضا نواز - سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت- در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: طبق مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان دارای چند خودرو یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه و انتخاب یکی از خودروهای خود، سهمیه سوخت را برای همان خودرو فعال کنند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن این مهلت، چنانچه مالکی اقدامی انجام نداده باشد، شرکت ملی پخش طبق اختیار قانونی خود می‌تواند به‌صورت خودکار تنها برای یکی از خودروهای فرد، سهمیه تعیین کرده و سهمیه خودروهای دیگر را حذف کند.

ارسال به دوستان
چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر