فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۷۱۶۹
انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)
آلمان برج‌های خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای گوند‌رِمینگن در بایرن را تخریب کرد. انتظار می‌رود روند برچیدن کامل این تأسیسات تا سال ۲۰۴۰ به پایان برسد. دو برج خنک‌کننده نیروگاه از رده خارج‌شده گوند‌رِمینگن در ایالت بایرن، روز شنبه طی یک عملیات کنترل‌شده با استفاده از مواد منفجره تخریب شدند. این نیروگاه به‌مدت نزدیک به ۶۰ سال یکی از نماد‌های مهم شهری بوده و نقش قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است. در چارچوب سیاست گذار انرژی به منابع انرژی پاک و کنارگذاری تدریجی انرژی هسته‌ای در آلمان، نیروگاه‌های هسته‌ای گوند‌رِمینگن، بروکدورف و گرونده در سال ۲۰۲۱ از مدار خارج شدند.

منبع: ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
شادی جنجالی سرمربی تیم اکوادور در آنتن زنده شبکه سه جدیدترین تصاویر از بزرگ‌ترین سکوی نفتی خلیج‌فارس تحقیر بی‌سابقه ترامپ در شبکه اسرائیلی طرز پخت استیک آبدار با طعمی متفاوت در دل طبیعت دبیرکل حزب‌الله لبنان: امروز ایران آینده ساز است نه فقط برای خودش بلکه برای کل منطقه ویدئویی احساسی از پدری که بازی را برای فرزند نابینای خود این گونه گزارش می‌کند با این روش سینک ظرفشویی را کاملاً تمیز و براق کنید آتش‌سوزی جنگلی شدید در شمال انگلیس سیل وحشتناک این شهر چین را به دریاچه تبدیل کرد احتمال بارش در شمال غرب و جنوب شرق کشور طی سه روز آینده تندرو‌ها صدای میثم مطیعی را هم در آوردند: در خانه‌هایشان زیر باد کولر نشسته‌اند و توهین می‌کنند ادعای دوباره ترامپ درباره فروش محصولات کشاورزی به ایران گرامیداشت یاد دانش‌آموزان شهید مدرسه میناب در مراسم عاشورای استانبول لحظه برخورد عجیب صاعقه با فواره آب حمله‌های اسرائیل به جنوب لبنان