فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۷۱۶۹
انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)
آلمان برج‌های خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای گوند‌رِمینگن در بایرن را تخریب کرد. انتظار می‌رود روند برچیدن کامل این تأسیسات تا سال ۲۰۴۰ به پایان برسد. دو برج خنک‌کننده نیروگاه از رده خارج‌شده گوند‌رِمینگن در ایالت بایرن، روز شنبه طی یک عملیات کنترل‌شده با استفاده از مواد منفجره تخریب شدند. این نیروگاه به‌مدت نزدیک به ۶۰ سال یکی از نماد‌های مهم شهری بوده و نقش قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است. در چارچوب سیاست گذار انرژی به منابع انرژی پاک و کنارگذاری تدریجی انرژی هسته‌ای در آلمان، نیروگاه‌های هسته‌ای گوند‌رِمینگن، بروکدورف و گرونده در سال ۲۰۲۱ از مدار خارج شدند.

منبع: ایسنا

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
نوحه‌خوانی راغب در جمع کودکان سندورم داون حداد عادل: متهم سازی مذاکره کنندگان خلاف نظر رهبری است التماس ربات گدا به مردم برای پرداخت قبض برق خود! تصویر رهبر معظم انقلاب بر روی موشک‌های حزب الله هواپیمای سبک هنگام فرود در ورشو سقوط کرد شادی رئیس جمهوری مکزیک بعد از گل زدن تیم ملی کشورش علائم کم‌آبی در کودکان؛ هشدار‌هایی که والدین باید جدی بگیرند مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دستبند مشکی بازیکنان تیم ملی والیبال در بازی مقابل آمریکا به مناسبت عاشورای حسینی پزشکیان: نمی‌توان برای امام حسین اشک ریخت، اما نسبت به فقر و بی‌عدالتی بی‌تفاوت بود لحظه وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری در ژاپن خلاصه والیبال آمریکا ۳ - ایران ۰ حال و هوای حرم مطهر بانوی کرامت با حضور دسته‌های عزاداری در روز عاشورای حسینی حال‌وهوای عزاداران حسینی در مراسم ظهر عاشورا افزایش شمار کشته‌شدگان زلزله آخر زمانی در ونزوئلا به ۱۶۴ نفر