فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۰۵۹۹
انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۴

اولین تصویر پریناز ایزدیار در فیلم جدید (+عکس)

اولین تصویر پریناز ایزدیار در فیلم جدید (+عکس)
پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که تاکنون جلوی دوربین رفته است.
پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که مقابل دوربین علی بهراد رفته است.
 
به گزارش ایسنا، دست‌اندرکاران فیلم علی بهراد که پیش از این «تصور» و «تهران کنارت» را ساخته است، خبر دادند که فیلمبرداری فیلم سینمایی «بُن سای» به کارگردانی علی بهراد و تهیه‌کنندگی رضا فتح الهی در تهران آغاز شده است.
 
گفته می‌شود «بُن سای» یکی از پر بازیگرترین محصولات امسال سینمای ایران است. پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که تاکنون جلوی دوربین رفته و به زودی سایر بازیگران فیلم هم معرفی می شوند.
 
پریناز ایزدیار برای بازی در «ابد و یک روز» (۱۳۹۴) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در «تابستان داغ» (۱۳۹۵) و «سه کام حبس» (۱۳۹۸) نیز نامزد دریافت این جایزه شده است.
 
پریناز ایزدیار در فیلم جدید
ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟