فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵-۰۷-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۷۶۰۲
انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵-۰۷-۱۴۰۴

حضور ناو نظامی آمریکا در بندر کراچی پاکستان

حضور ناو نظامی آمریکا در بندر کراچی پاکستان
حضور ناو آمریکایی در بندر کراچی و همکاری‌های مشترک، گامی در راستای افزایش هماهنگی‌های نظامی و تلاشی مشترک برای استقرار و تقویت صلح و ثبات در منطقه محسوب می‌شود.

 ناو جنگی ایالات متحده «یو.اس.اس وین ای. مئیر» وارد بندر کراچی پاکستان شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رسانه پاکستانی راز نیوز؛ بر اساس بیانیه‌ای که از سوی روابط‌عمومی ارتش پاکستان (ISPR) منتشر شد، در زمان ورود این ناو به بندر، فرماندهان ارشد نیروی دریایی پاکستان به همراه اعضای هیئت دیپلماتیک آمریکا از آن استقبال کردند.

طبق این گزارش، هدف از این سفر تقویت و گسترش روابط حرفه‌ای میان نیروی دریایی پاکستان و آمریکا عنوان شده است. آی‌اس‌پی‌آر اعلام کرد که در پایان این سفر، یک رزمایش مشترک میان دو نیروی دریایی برگزار خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید، حضور ناو آمریکایی در بندر کراچی و همکاری‌های مشترک، گامی در راستای افزایش هماهنگی‌های نظامی و تلاشی مشترک برای استقرار و تقویت صلح و ثبات در منطقه محسوب می‌شود.

این ناو امروز بندر کراچی را ترک می کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴