فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۵۱۹۶
انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴

اعتراف تلخ ساپینتو: بزرگ‌ترین شکست زندگی‌ام بود

اعتراف تلخ ساپینتو: بزرگ‌ترین شکست زندگی‌ام بود
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، پس از باخت سنگین ۷ بر ۱ تیمش مقابل الوصل امارات، در نشست خبری این شکست را بزرگ‌ترین باخت دوران فوتبالی‌اش نامید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شکست سنگین آبی‌پوشان مقابل الوصل امارات بزرگ‌ترین شکست فوتبالی زندگی‌اش بوده است.

به گزارش تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از شکست سنگین استقلال مقابل الوصل امارات در نشست خبری اظهار داشت: سخت است که درباره بازی صحبت کنم، وقتی با این نتیجه بازی را می‌بازیم. آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی داشتند که امروز روز خوب‌شان بود و ما هم بدترین روز را داشتیم. حتی در بدترین روزمان در نیمه اول نشان دادیم که می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم، آنها چندین شوت زدند و گل خوردیم، من مسئولیت این باخت را قبول می‌کنم و بابت این باخت از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: آخرین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد. بحث من نتیجه نیست، بازیکنان باید تا آخرین لحظه بجنگند. ما باختیم ولی نباید تسلیم شویم، به خاطر همین خیلی خیلی ناراحت هستم. ما می‌دانیم که باید روی چه چیزهایی کار کنیم و چه کاری باید انجام دهیم. بازی‌ها را نگاه و درباره آنها صحبت می‌کنیم. سریعاً باید خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم. ما یک بازی را باختیم و یک روز سختی را پشت سر گذاشتیم. بازی‌ها زیاد است و هنوز یکی از تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم صعود کنیم. باید سرمان را بالا بگیریم و سریع این وضعیت را تغییر دهیم. باید این بازی را فراموش و به بازی بعدی‌مان با پیکان فکر کنیم. ما مستحق این هستیم که برای هواداران‌مان برد بیاوریم و به آینده نگاه کنیم. من به این تیم باور دارم و این روز تلخ اینجا می‌ماند و فردا یک روز دیگر است و خودمان را برای بازی با پیکان آماده خواهیم کرد.

ساپینتو در واکنش به این موضوع که چه احساسی نسبت به این شکست سنگین دارد و اگر به قبل از بازی برگردد چه اقدامی انجام می‌دهد که این نتیجه به دست نیاید، گفت: این بزرگ‌ترین باختی بود که در زندگی فوتبالی‌ام داشتم. واقعاً اذیتم کرد. روز بدمان بود و باید سریع این شرایط را تغییر دهیم. نمی‌تواند روزهای بد ما اینطور ادامه داشته باشد. باید سریع واکنش نشان دهیم و استقلال باشیم. ما ذهنیت برنده داشته و کیفیت هم داریم که کارهای بزرگ انجام دهیم. ما در نیمه اول هم می‌توانستیم گل بزنیم. وقتی نتیجه 4 بر یک شد تیم را کاملاً خواباند، ما تا قبل از آن می‌جنگیدیم و نباید تسلیم می‌شدیم. ما نباید در چنین بازی‌هایی روی جزئیات چشم‌پوشی داشته باشیم و به این تیم‌ها شانس بدهیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند