فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۸۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۴
کد ۱۰۸۶۹۰۳
انتشار: ۲۲:۲۶ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۴

ادارات خوزستان شنبه تعطیل شد

ادارات خوزستان شنبه تعطیل شد
فعالیت شعب کشیک بانکها و بیمه‌ها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانکها و بیمه‌ها خواهد بود.
روابط عمومی استانداری خوزستان از تعطیلی ادارات استان در روز شنبه خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان؛ با توجه به تقاضای شرکتهای توزیع و انتقال برق استان و در راستای مدیریت ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق با موافقت استاندار خوزستان ادارات استان در روز شنبه (۱ شهریورماه) تعطیل شد.
 
فعالیت شعب کشیک بانکها و بیمه‌ها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانکها و بیمه‌ها خواهد بود.
 
مراکز امدادی، درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتشنشانی، خدماتی و نوبت کاری از این دورکاری مستثنی هستند. 

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تعطیلی ، ادارات ، خوزستان
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران