فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۵۵۳۱
انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۴

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش پیدا کرد

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش پیدا کرد
معاون توسعه استاندار هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی لازم را برای جبران کسر ساعات کار با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه دورکاری هیئت وزیران به عمل آورده و به‌گونه‌ای نظارت کنند که خللی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایجاد نشود.
معاون توسعه استاندار و دبیر شورای اداری هرمزگان اعلام کرد: ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان با هدف مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، یک ساعت کاهش پیدا کرد.
 
به گزارش ایرنا، محسن خاکی نهاد شامگاه چهارشنبه در این راستا افزود: پیرو درخواست شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان و باتوجه به افزایش دما و گرمای شدید در روزهای آینده، به‌منظور مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، با موافقت استاندار، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی از تاریخ شنبه ۲۱ تیرماه تا اطلاع بعدی‌ از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر تعیین و ابلاغ می‌شود.
 
خاکی نهاد خاطرنشان کرد: ساعات کار (آغاز و پایان) واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی، عملیاتی، خدمت‌رسان و دارای نوبت کاری، راهداری، بیمارستان‌ها، اورژانس، خدمات درمانی و بهداشتی، امدادرسانی جاده‌ای و خدمات عمومی، بخش‌های خدماتی شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها که مستقیم به مردم خدمت ارائه می‌کنند مشمول این ابلاغ نیست و طبق روال جاری و با رعایت مفاد هیئت وزیران خواهد بود.
 
معاون توسعه استاندار هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی لازم را برای جبران کسر ساعات کار با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه دورکاری هیئت وزیران به عمل آورده و به‌گونه‌ای نظارت کنند که خللی در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایجاد نشود.
 
خاکی‌نهاد یادآورشد: دستگاه‌های مشمول، بانک‌ها، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مکلف هستند ضمن رعایت مفاد تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص الزامات صرفه‌جویی مصرف انرژی همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته و اهتمام لازم برای صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و خاموشی روشنایی‌های غیرضروری، سامانه‌های سرمایشی و تجهیزات پرمصرف برقی همزمان با خاتمه کار را به عمل آورند.
 
وی همچنین با اشاره به اعلام پیک روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، با کاهش یک ساعت کاری، ۲۰ مگاوات ساعت صرفه جویی خواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟