فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۱۷۸۵
انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۴

فروش ۶ میلیاردی سینماها در روزهای جنگی

فروش ۶ میلیاردی سینماها در روزهای جنگی
از زمان بازگشایی سینماها در روزهای حمله رژیم صهیونسیتی تاکنون، فیلم‌های در حال اکران بیش از ۶ میلیارد تومان بلیت فروختند.

از زمان بازگشایی سینماها در روزهای حمله رژیم صهیونسیتی تاکنون، فیلم‌های در حال اکران بیش از ۶ میلیارد تومان بلیت فروختند.

به گزارش ایسنا، سالن‌های سینما که همزمان با شروع جنگ و حمله اسرائیل به ایران تعطیل شده بودند، فعالیت خود را از روز شنبه ۳۱ خردادماه از سر گرفتند. تصمیم به بازگشایی سینماها با اختلاف‌نظرهایی همراه بود چرا که پیش‌بینی خاصی از زمان پایان جنگ وجود نداشت و با توجه به نزدیکی فردا رسیدن ماه محرم پیشنهاد شده بود که بعد از عزاداری‌های دهه اول محرم اکران فیلم‌ها آغاز شود.

با این حال ابتدا سینماهای دولتی در تعداد محدودی سانس و بعد هم سالن‌های خصوصی نمایش فیلم‌ها را ادامه دادند و نیم بها شدن بلیت سینماها نیز اقدام دیگری برای جذب مخاطب بیشتر به سینماها بود.  

حالا با اعلام آتش‌بس این امیدواری وجود دارد که شرایط اکران بهتر شود. در این زمینه رییس سازمان سینمایی بدون اشاره به بازه زمانی مشخصی اعلام کرده، تعداد مخاطبان سینما نسبت به روزهای گذشته چهار برابر شده است!

طبق آمار سامانه سمفا، آمار کلی فروش سینما از ۳۱ خرداد تا چهارم تیر، ۶ میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان فروش و ۱۰۴ هزار نفر تماشاگر است.

در این بازه زمانی فیلم «صددام» ۳۶ هزار نفر تماشاگر با دو میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان فروش داشته است.

«پیرپسر» حدود یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان فروش داشته و میزبان ۲۳ هزار نفر تماشاگر بوده است.

«سلام علیکم حاج آقا» سومین فیلم پرفروش این مدت بوده که با حدود ۱۵ هزار نفر تماشاگر، به فروش ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است.

رائد فریدزاده - رئیس سازمان سینمایی - در ادامه بازدید از سالن‌های سینما، عصر روز گذشته (سوم تیر) به پردیس سینمایی باغ کتاب رفته و ضمن قدردانی از فعالیت گسترده سینماهای شهرداری تهران، حوزه هنری و سالن‌های بخش خصوصی در روزهای تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران، حضور مردم را هم در سینماها مثبت ارزیابی کرده است.

فروش ۶ میلیاردی سینماها در روزهای جنگی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فریدزاده گفته است: بر اساس آماری که اعلام کرده‌اند خوشبختانه در فعالیت مجدد سینماها رفته رفته به تعداد مخاطبان افزوده شده و در بازدیدی که داشته‌ام در اکثر سالن‌ها تعداد قابل قبولی به تماشای آثار روی پرده نشسته بودند.

وی با بیان اینکه آمار مخاطبان سینما به بیش از چهار برابر روزهای قبل رسیده است ادامه داد: سه‌شنبه در سراسر کشور بیش از ۶۸ هزار نفر، مخاطب فیلم‌ها بوده‌اند که بیشترین سهم به استان خراسان رضوی و بعد تهران اختصاص داشته است و این در شرایط فعلی آمار قابل توجهی است.

در این دیدار که مسعود نجفی مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی فریدزاده را همراهی می‌کرد، مریم پیرکاری مدیرعامل موسسه تصویرشهر نیز حضور داشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم