فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۲۶-۰۳-۱۴۰۴
کد ۱۰۶۹۰۹۱
انتشار: ۰۲:۰۰ - ۲۶-۰۳-۱۴۰۴

سفارت آمریکا: نمی‌توانیم آمریکایی‌ها را از اسرائیل خارج کنیم

سفارت آمریکا: نمی‌توانیم آمریکایی‌ها را از اسرائیل خارج کنیم
سفارت آمریکا در قدس اشغالی در شرایط کنونی تشدید تنش در منطقه، توصیه‌هایی را به اتباع خود ارائه و گفت نمی‌تواند آمریکایی‌ها را در شرایط کنونی از سرزمین‌های اشغالی خارج کند.

سفارت آمریکا در قدس اشغالی در شرایط کنونی تشدید تنش در منطقه، توصیه‌هایی را به اتباع خود ارائه و گفت نمی‌تواند آمریکایی‌ها را در شرایط کنونی از سرزمین‌های اشغالی خارج کند.

به گزارش ایسنا، در میانه تشدید تنش‌ها در منطقه و حملات موشکی تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی، سفارت آمریکا در قدس اشغالی به دیپلمات‌ها و اعضای خانواده‌های آن‌ها دستور داده تا اطلاع ثانوی، در مکان‌های امن پناه بگیرند. 

سفارت آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفارت و کنسولگری‌های آن در سرزمین‌های اشغالی از روز دوشنبه بسته خواهند شد. 

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد: «سفارت آمریکا در موقعیتی نیست که آمریکایی‌ها را در خروج از اسرائیل به صورت مستقیم کمک کند یا آن‌ها را خارج کند».

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان