فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۸۳۳۵
انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۴

بیرانوند دیدار با استقلال خوزستان را از دست داد

بیرانوند دیدار با استقلال خوزستان را از دست داد
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، پس از دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، از حضور در مسابقه هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان محروم شد.

دروازه‌بان تراکتور چهارمین کارت زرد خود را در دیدار نساجی دریافت کرد.

به گزارش مهر، علیرضا بیرانوند که تاکنون سه کارت زرد دریافت کرده بود، با ارتکاب خطای پنالتی در دیدار امروز تیمش برابر نساجی چهارمین کارت زرد خود را هم دریافت کرد تا دیدار استقلال خوزستان را از دست بدهد.

گفتنی است تراکتور که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده هفته آینده در مصاف با استقلال خوزستان علیرضا بیرانوند را در اختیار نخواهد داشت.

ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)