فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۲۳۲۵
انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۴

آرتتا پس از صعود آرسنال: می‌خواستم به ساکا سیلی بزنم!

آرتتا پس از صعود آرسنال: می‌خواستم به ساکا سیلی بزنم!
میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال، پس از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در اظهار نظری شوخ‌طبعانه گفت که پس از خراب شدن ضربه پنالتی توسط بوکایو ساکا، لحظه‌ای احساس کرده که باید به او سیلی بزند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان گفت: بعد از خراب شدن پنالتی، می‌خواستم یک سیلی به «ساکا» بزنم!

به گزارش ایرنا، میکل آرتتا با تیم آرسنال دست به کار بزرگی زد و توانست تخت پادشاهی رئال مادرید را در قاره سبز تصاحب کند. این مربی در ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و توانست جشن صعود را در برنابئو برگزار کند.

آرتتا پس از رسیدن به جمع چهار تیم برتر قاره اروپا گفت: اولین بار بود که در سانتیاگو برنابئو به عنوان مربی حضور داشتم و تازه فهمیدم رئال چگونه حریفان را در منگنه می‌گذارد. ما از زیر بار فشار خارج شدیم و بازی را کنترل کردیم و به پنالتی هم رسیدیم.

آرتتا به شوخی هم گفت: وقتی ساکا پنالتی را از دست داد، احساس کردم باید یک چک در گوشش بخوابانم اما او تصمیمش را گرفت و این طبیعی است. نگران تأثیر روانی‌ این ضربه روی او بودم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید