فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۴۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۵-۰۱-۱۴۰۴
کد ۱۰۴۶۸۲۱
انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۵-۰۱-۱۴۰۴

هدف دولت: مدیریت مصرف سوخت، نه گران‌کردن آن

هدف دولت: مدیریت مصرف سوخت، نه گران‌کردن آن
سخنگوی دولت تأکید کرد که برنامه‌های پیشنهادی برای مدیریت سوخت هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌اند.

سخنگوی دولت گفت: دولت لزوماً به دنبال گران‌کردن سوخت نیست، بلکه مدیریت مصرف سوخت است که در این زمینه طرح‌های مختلفی بررسی شده ولی هنوز هیچ‌کدام به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با تاکید بر اینکه طبق قول داده شده، دولت به هیچ عنوان بدون کار کارشناسانه و اطلاع مردم اقدام ویژه‌ای انجام نخواهد داد، تصریح کرد: دولت لزوماً گران کردن سوخت نیست، بلکه مدیریت کردن مصرف سوخت است که بسیار موضوع مهمی است.

وی افزود: ما وقتی یارانه‌های سنگینی در این زمینه می‌دهیم، این یارانه باید به افرادی برسد که میزان توانمندی مالی کمتری دارند ولی الان این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 سخنگوی دولت یادآور شد: در این زمینه طرح‌های مختلفی بررسی شده ولی هنوز هیچ‌کدام به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن تحقق ۱۰۰ درصد برنامه تولید ایران‌خودرو در فصل بهار وزیر خارجه عمان دریافت «عوارض» عبور از تنگه هرمز را تایید نکرد